DET VANKAS STOR FEST MIN VÄNNER!!



HÄR KOMMER EN INBJUDAN TILL ALLA ER SOM GILLAR
FEST OCH GLADA MÄNNISKOR OCH LITE LIVE MUSIK!!!

Lördag den 16:nde Augusti
har vi ett STORT party tält här på gräsmattan, med långbord.
Ta med er kräftor och dryck själva så står vi för bröd och tillbehör!!
Det blir en KRÄFTSKIVA!!!
Jag väljer att annonsera på min egen blogg för att alla ni som läser den ska få en möjlighet att komma.
Glenn och Jens tänker spela lite live
och det blir även en hel del reaggie musik m.m
Vi ska ha mys och skoj!!
HELA familjer är välkommen(om man vill),
var och en tar hand om sina egna barn.
Det finns möjlighet att lägga barnen inne. Bara vi får veta det i tid.

Anmäl er HÄR

(Alla åldrar över 18 år)

Tid: 18.00
Plats:  Edeforsen
Medtag: Kräftor och dryck
Middagstid: 19.00

VÄLKOMMEN


Kommentarer
Postat av: Mia

Åhå... va skoj!

2008-08-04 @ 07:46:35
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vi kommer!! :-) SKOJ med lite partaj, det bangar man inte på ;-)

KRAM**

2008-08-04 @ 08:49:51
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: lisa

Hejsan Carro. Jasså du ska ha fest, vad trevligt.Jag kan inte komma tyvärr.

Sen har jag en liten fråga till dig. Har du kvar samma mobilnummer? Jag har skickat två sms angående min 30års fest, men du har inte svarat.Eller har du inte kommit ihåg? Det första fick du väldigt tidigt, det andra för några veckor sedan. Mitt firande råkar vara samma datum. Maila mig, men nu ser jag själv att du kan ju inte då. Det var tråkigt. Men hoppas att du får trevligt ändå.

Från det ena till det andra. Min mage växer så det knakar. Är nu i vecka 26.

Vi kan väl försöka ses något framöver. Du får höra av dig när du har tid. KRAMAR från Lisa

2008-08-04 @ 12:24:44
Postat av: svärmor

Klart vi kommer. Ska bli jättekul !!!

2008-08-05 @ 07:31:08
Postat av: Caroline

Mia: Kom ni också!!



Sofie: Kanon!! Det blir skoj!



Lisa: Det var ju väldigt tråkigt att det krockade.... Men hoppas att du får det trevligt ändå.



Svärmor: Skitkul! ;O)

2008-08-05 @ 07:49:44
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Marie S

Vilken bra idé. Vi kommer också. Går det bra för Gry på dagis? Ha en fortsatt bra vecka. Kram Marie och Kent.

2008-08-05 @ 18:02:12
Postat av: Mia

Kanske det... Jag vet inte än.

Det är sätna och kalas här den helgen.

Barnkalas.... Jag fyller år. hahaha...

Men det kan man ju skita i. Roligt med lite partaj ju!

Ska kolla med guben. :-D

2008-08-06 @ 11:21:31
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Vi ska fundera på det. Det är ju lite bängligt att ha med sig en tremånaders =) Men det vore väldans trevligt!!



Om du har ork/lust finns en utmaning till dig (m.fl) i min blogg =)

2008-08-06 @ 22:30:41
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej. Vad kul Vi kommer med, men jag kommer inte förrän efter 20.30, för jag lovat att vara barnvakt. Tack för inbjudan.

2008-08-12 @ 14:16:56
Postat av: Jennie

Hej Hej

Kan tyvärr inte komma på kräftskivan på lördag!

Hade varit roligt, men nästa gång det vankas party så hoppas jag att både jag och Ante kan komma! Hoppas ni får det trevligt!Kram

2008-08-13 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test