Kaffe-surr och BINGO

Jag sitter och lyssnar på Spotify i källaren och dricker Tée......
Undrar om jag ska uppdatera eller inte. Men det är klart!! =)

Idag har jag bara gjort sånt jag tycker om. For till Anna-Lena i morse och kollade på när hon jobbade i ladugårn. Klappade kalvarna och Sedan drack vi kaffe.

Jag for hem och fodrade mina egna djur. Hästarna skulle ha vatten och likaså Hönsen och kaninen. Sedan släppte jag ut Jakthundarna från källaren till Hundgårn.
Väl inne i värmen plockade jag med disk och tvätt när jag fick ett Sms av svägerskan Sofie: -Bjuder du på kaffe?
-Självklart! svarade jag.
Vi surrade en massa hästar.... Sedan planerade vi middagen och for på Ica tillsammans =)
Sofie stannade hos mig efter Ica och vi rakade TOTTE (hennes hund). Och han blev så söt!!
Sedan åkte hon hem till sig och fixade maten och jag här hemma. (Samma mat såklart) Hahaha!!!
Kyckling och pasta gratäng. (Grannens recept).

Sedan ringde Sofie och frågade om jag skulle med ut på promenad. -Javisst, svarade jag.
Och det var såå skönt!! Trots att det bara blev en liten sväng.

Och sen for jag och solade!!!! Tjipp tjhopp, det var den dagen....

Nu läxläsning med Mathilda. Och Irma hon for med sina två kompisar (Maja & Erik) på pensionärs-BINGO på Ede skola. Som dom oftast alltid gör på Torsdagarna. Hahaha!! Smågryna!!

I morgon ska jag och 19 st till tjejer som jobbar på Birsta city gå på Stadshuset. (40+ , så man kan ju hoppas att man kommer in ;)))) Vi har bokat bord till kl 20.30.
Men för min del blir det lugnt, eftersom jag jobbar på Lördag. Ska sova hos brorsan i Skönsberg. Då kan jag ta bussen på morgonen.

See you!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en härlig dag :)

Hoppas ni får skoj i morrn!!

2011-02-24 @ 21:49:13
URL: http://mallatrasbralla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test