.

image295

TJOFLÖJT

Jamen HEJ!!      Uppdatering kanske :)   !!!!!!!
Här har det vart full rulle hela helgen.
Igår så stod jag och Emma (och Emil) på Böloms marknad å sålde våra segkakor.
Åsså hade Emma bakat lussekatter. Hon sålde ALLA!!! ;)
Och vi sålde ALLT bröd!! Och jag sålde ALL rörost!!
Det var kallt, men det var det värt!
Sedan kom Stefan en stund på kvällen. Så då passade jag på att bjuda hem honom på middag i dag.
Så nu har Stefan, Johnny och Glenn ätit här med våran familj i dag.
Det var kul!
 Och det blev så mycket mat att det räckte till Stefans, Glenns och Daniels matlåda.
*skratt
Ja, mina vänner i dag är det första advent......
Vi var inte på någon julskyltning, för första året. Vi nämde det inte ens för våra barn....
Mycket pga att Gry är så dålig.

Vilken julskyltning brukar ni gå på?
Och vad är så bra med just den?

image294

(Vill bara tillägga att bilden på Daniel var inte äkta, för er som kanske trodde det)
*ASG*


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va roligt att ni fick sälja allt!!!!!:-) Kram

2007-12-02 @ 21:38:58
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: steffe

Tack så mycket va jätte gott *KRAM*

2007-12-02 @ 22:07:45
Postat av: svärmor

kUL ATT NI FICK SÄLJA ALLT,VA DUKTIG NI ÄR.
JA,JULSKYLTNING GÅR JAG INTE PÅ,ANNAT VAR DET NÄR BARNEN VAR SMÅ OCH FICK TRÄFFA TOMTEN

2007-12-03 @ 08:27:22
Postat av: lillasyster

Jag tycker du skriver alldeles för lite i din blogg nu för tiden, syster! Också tycker jag att dina kommentarer mer eller mindre int existerar i min blogg längre! saknar ju dig ju! vi ses i helgen, visst? love you!

2007-12-03 @ 22:29:38
URL: http://fjeril.blogg.se
Postat av: jennie

om ni fick sälja allt så måste det betyda att ni bakar väldigt gott bröd!Väldigt roligt tycker jag!Kram Kram

2007-12-05 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test