.

FY FAN!!!! På ren svenska!

Jag mår AS dåligt!! För att jag går hemma hela dagarna.
Jag gråter och är allmänt nere...
Och ingen dagisplats finns det åt Gry än heller...
 Alltså hemmafru, -NEJ TACK!! Jag hatar hatar hatar.....
Mitt liv som glad och social och arbetsam -JA TACK!!!
Det vill jag gärna ha tillbaka NUUUUU.!! Inte fler barn för min del. Jag ÄLSKAR dom, av hela mitt hjärta!!
Men tiden hemma är BLÄÄÄÄÄ!!!!!!!
Jag lever som i en egen liten bubbla. Visst har jag vänner och så, det är inte det. Utan jag blir lé allt, precis ALLT! T,o,m mitt äktenskap. Så min man har det inte lätt nu vill jag lova..... (Stackarn)
Ingen här hemma trivs nog med den jag är just nu. Och allra minst JAG själv.
Därför orkar jag heller inte skriva här på bloggen varje dag.
Då blir det bara skit av allt.
Men vad som än händer nu med det här, så kan det inte bli värre!

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men FY va jobbigt att känna så där. Jag hoppas allt löser sig och att du snart mår bättre. Bara att komma förbi om du känner för att surra. Kramar till dig!!

2007-12-04 @ 13:03:21
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Mia

Fy fan, jobbig känsla!
Jag förstår dig nästan. Idag har jag haft en exakt sån dag. Piss-less på allt, nästan så jag tänkte ringa jobbet och fråga om jag fick komma tillbaka imorgon. Men sen ångrade jag mig.
Är det förresten lång kö till dagisplats? Kanske man snart måste börja tänka på det också...

2007-12-04 @ 15:20:44
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Vera

Usch det låter jobbigt, hoppas du mår bättre snart och att allt ordnar sig. Jag säger som sofie, det är bara och komma in om du har vägarna förbi nån gång. Kram från mig.

2007-12-04 @ 15:22:46
Postat av: emma

du är stark och klarar allt,
love you storasyster (L)

2007-12-04 @ 16:19:44
URL: http://fjeril.blogg.se
Postat av: svärmor

Livet har sina upp och nedgångar. Men försök att tänka "efter regn kommer solsken".Kram

2007-12-04 @ 18:11:59
Postat av: Gittan

Kan inte säga att jag förstår dig. För det är bara du som kan känna det ¨du känner, men jag kan ha förståelse för dina känslor och jag hoppas att det ordnar sig för dig för jag tycker du är en toppentejej.En stor bamsekram ger jag dig.

2007-12-04 @ 18:46:59
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Moster Sussie

Oj,oj,oj!!!
Jag blev så berörd av alla dina starka ord, så jag vet inte vad jag ska säga...
Fick bara en enda Stor klump i halsen... svider liksom...
Önskar INTE att du ska behöva känna så.
Försök, att inte "Hata", lilla gumman! Jag tror att tillvaron blir betydligt enklare då. Tiden går så fort att snart är flickorna stora och klarar sig själva... Då kommer du att tänka tillbaka på den här tiden, när du var mammaledig och alltid fanns till för dina småtjejer, med ett leende på dina läppar...
Gry kommer nog in på dagis snart ska du se...
Puss och Kram!

P.s. Det blir aldrig så mörkt att inte solen går upp igen....

2007-12-04 @ 19:50:28
Postat av: Ellenor

Jag vet preciiis hur du känner dig =( Man tappar lusten till allt.. fy Jag behöver ett jobb oh det NU!

2007-12-04 @ 21:41:12
URL: http://inlevelse.blogg.se
Postat av: Carro

Sofie; Tack! Jag kanske kommer, man vet aldrig. :)
Mia: Ja, det är lång kö på dagis. Men nu efter nyår skulle dom tydligen öppna ett nytt dagis. Fyraåringarna skulle få flytta upp till skolan. (3:ornas paviljong)
Vera;Tack för att du finns!!!
Emma; Du känner mig rätt du Emma *ler. Det löser sig nog.
Svärmor: Ska försöka att tänka på det, TACK.
Gittan; Tack för dom orden!! Det värmer...
Moster; Tack å tack! Morfars favorit mening på slutet ;). Oj, vad jag saknar honom ibland.....
Förlåt att jag inte ringde upp igår kväll. Men jag ringer dig idag.
Ellenor; Ja, jag tror säkert att du förstår....
Har funderat på det vi pratade om sist du var här. Jag får se. Kram på dig. Och Tack!! Hoppas att ni mår bra du och det lilla knytet!

2007-12-05 @ 06:18:44
URL: http://carolinegradin.blogg.se
Postat av: Jennie

Men lilla gumman!Känns så ledsamt att du känner så som du känner! även om vi inte träffas så ofta så ska du veta att jag tänker på dig! jag hoppas verkligen att du mår bättre snart! Inte alls kul att höra! Men lyssna på Sussie, hon brukar ha rätt, allt kommer att lösa sig! Du får tänka på vad du har iställer för det du inte har. Då kanske det känns bättre!
Många styrke kramar och pussar från kusinen!

2007-12-05 @ 10:31:37
Postat av: Emil

jadu caroline.. vet inte, jag är inte så bra på att kommentera bloggar.. men jag kan vell skriva iaf att jag stöttar dej till 100% säg till om du behöver nån hjälp. jag kan säkert hälpa med nått..

Ha de bra!

2007-12-05 @ 10:32:51
URL: http://ebogevik.blogg.se
Postat av: Jossan

Säger lite som du jag. Att va hemma börja stå mig upp i halsen men jag älskar mina barn över allt annat. kram!

2007-12-05 @ 14:31:30
URL: http://josefinpettersson84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test