.

Tisdag

Barnen har precis gått till bussen och Gry sover.
Jag tror att jag ska baka något medan jag fortsätter med tvätten.
Ni fattar inte hur mycket tvätt jag har haft!!  GHAAAA!!
Men nu snart, tack o lov, är allt borta.
 Då ska jag städa nere i källarn och tvättstugan. Så att allt känns komplett när julen kommer.
För då hade jag bara tänkt finnas till....
Bara jäsa i soffan framför brasan (öppen spis).
Och spela lite spel med barnen, äta god mat  och vara glad å possitiv till ALLT!
JAG VILL HINNA MED ALLT FÖRST BARA.

Kvällen före jul så har jag vart på midnattsmässan i Attmar kyrka.
Men i år vill jag så gärna ha med mig hela familjen,
jag jobbar på att övertala Daniel *ler*
Det ska vara Gry då, som gör det lite mer kompliserat.
 Men det GÅR, bara man först vill!!

Åhh vad mysigt....
-Jag älskar julen.
Och trots att jag nu anses vara vuxen, så kommer jag aldrig att komma ifrån att jag älskar verkligen paket!!
Det borde jag inte göra enligt min pappa, men jag gör det ändå! *skratt*
Fast precis lika roligt är det att se barnen öppna sina paket, med 100% koncentration!
Och deras glädjerop när dom får vad dom önskat sig!!!
Själv så har jag faktiskt önskat mig något...
...Väldigt mycket också....
En ny mobiltel;


Sony Eriksson K850i

Sony Ericsson K850i

Mobilkamera i världsklass

Sony Ericsson k850i har en kamera i en klass för sig. Autofokus i klass med traditionella digitalkameror, bildstabilisator och hela 5 megapixels! K850i har verkligen en kamera som slår konkurrerande mobiler på fingrarna. Bilderna blir perfekta, videoinspelningarna håller i princip digitalvideo-klass och ytterst tydliga bilder och videoinspelningar även i dåliga ljusförhållanden. Dessutom har den automatiskt linsskydd, ett autofokus för perfekt skärpa och en väldigt bra xenon-blixt när ljuskällorna inte är tillräckiga - k850i är helt enkelt allt man behöver för att ta perfekta bilder. Med en Sony Ericsson k850i behövs i princip ingen annan digitalkamera för den normala användaren - äntligen har man en riktigt bra kamera i sin mobiltelefon! Litar man ändå inte på k850i finns BestPicTM som tar 10 bilder i snabb följd, då kan man knappast misslyckas - någon bild har garanterat blivit bra!



Kommentarer
Postat av: lillasyster

vem älskar inte paket? ;-)

2007-12-18 @ 08:53:40
URL: http://fjeril.blogg.se
Postat av: Gittan

Välkommen tillbaka det var ett tag sen men förstår att du har mycket omkring dig nu. Själv har hag bakat två satser finska pinnar till morgonen och nu ska jag ge mig på smör kola ha en bra dag kram Gittan

2007-12-18 @ 08:54:26
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Sofie

Jo visst är det skoj med paket! :) Det var ingen dålig julklapp du önskat dig ;)Tycker oxå att julen är mysig! Längtar som bara den!! Kram

2007-12-18 @ 13:40:45
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: mamsen

Oj oj vilken julklapp du önskat dig,inte dåligt

2007-12-18 @ 15:56:19
Postat av: Mia

En sån mobil köpte Joel för ett tag sen. Han är supernöjd!
Har du sett att Samsung har kommit med en också?

2007-12-18 @ 16:00:23
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: svärmor

jag skrev mamsen hihi

2007-12-19 @ 12:16:17
Postat av: jennie

hejsan! vi ska också till Attmar kyrka. Du kan hälsa Daniel att Ante ska med,tänkte om det går bättre att övertala han då =) jag hoppas jag hinner dit bara. Nu har nackspärren släppt och idag var även min sista dag i skolan (förhoppingsvis) för alltid =) Bullarna såg goda ut! Nu ska jag dammsuga och torka lite såhär innan julafton!Puss o kram

2007-12-19 @ 15:58:02
Postat av: Lizzen

Hihi jag har en sån...är skita nöjd!

2007-12-20 @ 01:10:10
Postat av: Lizzen

Glömde önska er en GOD JUL och ett GOTT NYTT 2008!

2007-12-20 @ 01:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test