.

K810i

image374

Kvällen på Aveny, Juldagen slutade inte alls så som jag hade önskat....
Halv tolv på natten så gjorde jag den förskräckliga upptäckten, att någon kört ner sin "långa" arm i min handväska, och stulit min NYA mobiltel. Jag blev så himla ledsen!!!!!!!
Det ända jag verkligen hade önskat mig.....
en telefon.
Vi for hem.
Nu har jag polisanmält händelsen. Och "dödat" telefonen. Så att ingen annan får någon glädje av den....
...Men ändå....
Kollade nu med försäkringsbolaget, 1000 :- i självrisk.
Fast då måste vi först betala in 750 kr. Pga att vi trodde att dom drog hemförsäkringen automatiskt som bil försäkringen, men ack. Fast dom var ju snäll ändå som erbjöd oss att betala in den nu. (Vi har bytt försäkringsbolag, därför funkade det inte som vi trodde)
Jaja, mitt tel nr fick jag ju behålla i alla fall
Och det är ju bara materiellt!!
Det kunde ju vara värre. (Fast det kändes inte så när det just hänt)

Kram på er!
Och God fortsättning!!

Kommentarer
Postat av: emma

Men det måste ju verkligen ha varit så himla jobbigt! Om man får någonting nytt och fräscht som man önskar sig så vill man väl inte att det ska försvinna i samma sekund, eller hur? Hoppas det löser sig systeryster!

Puss och kram

2007-12-27 @ 12:12:17
URL: http://fjeril.blogg.se
Postat av: vera

Hejsan! Ja, jag tänkte på dig på annandagen. Jag blir så himla arg. Kan man inte hålla sina fingrar i styr. jag blev ju som jag sa av med min mobil på aveny för inte allt för länge sen och man blir så himla ledsen. Man får ju ändå betala ganska mycket i självrisk. Nu tar jag min gammeltelefon när jag ska ut på nåt, för säkerhets skull.Suck, men som sagt det är ju bara materiellt. Men ändå såå irriterande då du precis fått den. Kram från mig

2007-12-27 @ 15:31:33
Postat av: Carro

Emma: Tack yster!!
Vera: TACK!!

2007-12-27 @ 17:44:08
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Anna-Maria

Ahhhrg!!!
Vad förargeligt, och vad
arg man blir då inte folk kan hålla sina fingrar i styr och måsta ta andras saker, morr...morr och åter MORR!!!

2007-12-27 @ 18:24:25
URL: http://skorpion72.blogg.se
Postat av: Supermamsen

Stackare

2007-12-27 @ 23:40:36
URL: http://supermamsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test