.

HEJ! ÄNTLIGEN ÄR SUGET TILLBAKA!!
(För bloggandet alltså  *LER)

Jag har nyss färgat mitt "mörka" hår.
 Liiiiiiiiiiiite skiftning blev det allt!
Passar på att visa min piercing på en gång. *ler

image322

Håret färgade jag "knall rött". Men eftersom mitt var så mörkt så blev det bara en nyans skillnad.
Precis som jag ville!!
Lite mer liv bara.
-Tungan, ja äntligen börjar svullnaden att försvinna och jag kan prata vanligt igen!
Tack å lov!

Känner mig dessutom såå himla GLAD!
Och det beror till STOR del på alla er som skrev så fina kommentarer till mig.
Jag har verkligen haft något att fundera på dessa dagar som gått.

Dessutom så har jag bjudit hem mormor, moster, kusiner och sambo över julen.
Och givetvis mamma och brorsan!!
Vi ska ha såå mysigt.... Bara ta det lugn, äta och spela lite spel.
Och mycket prat lär det bli!!
(*ler, i dubbel dos)

Och till min älskling vill jag bara säga; 

Du känner mig
Du vet mina bättre och  mina sämre sidor

Förlåt;
För att jag inte ser DIG ibland
För att jag blundar för vårat berikade liv
För att jag undanhåller viss sanning ibland
För att jag stundvis går i dvala
För att jag inte är den perfekta i allas ögon
Och för att jag så sällan talar om hur mycket du betyder för mig!
Och att jag älskar dig

Tack;
För att du alltid lyssnar på mig när jag vill prata
För att du älskar våra barn så högt
det glänser
För att du alltid finns där för mig
vad det än har gällt
Du accepterar
Du älskar
Och mäst av allt:
Tack för att jag får dela ditt liv!
Fast det svider  ibland
för oss båda

...Vad sa vi...?
................Tills döden skiljer oss åt.

*My love*


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken fin dikt till Daniel!!verkligen! Du blev väldigt fin i håret också. VÄLDIGT kul att höra att du mår bra!Det är du värd min söta kusinvitamin! Själv har jag nacksspärr, men det jag hoppas på att det går över snart. Har haft ont i sen i fredags kväll. Annars är det bara bra som vanligt =) Ja, det där med julafton, hade varit väldigt mysigt. men som sagt var så ska vi hålla till hos Momme Ingrid =) Sköt om dig massor och hoppas du får en underbar vecka!Kram kram

2007-12-17 @ 19:52:26
Postat av: Mia

Så skönt att hööra att du mår mycket bättre!
Vad fin du blev i håret. Det ser mycket ljusare ut nu tycker jag.
ÄR lite avis på din piercing måste jag säga. :-D

2007-12-17 @ 21:06:22
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Lillasyster

Äntligen är du tillbaka, syrran! Jag började undra om en bomb hade slagit ner i Stöde eftersom du varken bloggade, var inne på msn eller kommenterade min blogg längre! Men skönt, nu vet jag att du lever igen och vad fint du hade skrivit till Daniel.
Synd att vi inte hann ses när jag var uppe hos pappa, jag saknar och älskar dig, du är en syster alla borde få ha! :-)

2007-12-18 @ 00:44:28
URL: http://fjeril.blogg.se
Postat av: vera

Äntligen tillbaka igen!Skönt att höra att du mår bättre. Jag har tänkt på dig ska du veta. Det låter som en härlig jul ni har framför er. Själv blir vi hemmavid. Det är enklast att barnen får vara hemma tycker jag. Jättefin du blev i håret, det är kul att piffa upp sig ibland. Ha en riktigt härlig jul. Kram/Vera

2007-12-18 @ 10:48:03
Postat av: Sofie

Välkommen tillbaks!! Håret vart ju bra, syns att det är ljusare, skoj med förändring! Kram

2007-12-18 @ 13:41:42
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Daniel

Tack fint skrivet....

2007-12-18 @ 19:30:56
Postat av: Anna-Maria

Vad fint du skriver till din man :-)
Brukar kika in på din blogg lite då och då, bilderna på Gry är ju underbara, kan tänka mig att hon kanske blir bagare eller konditor då hon blir stor...?
Härligt goda bullar såg det ut att bli i alla fall.
Hmmm, får mig nästan att vilja ställa en deg på jäsning......

2007-12-18 @ 20:54:19
URL: http://skorpion72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test