.

Vår härliga och mysiga och lugna jul!

image343
Henke å kusin Emelie + moster Sussie

  
Alla paket.       Brorsan vid middagen.

image346
 Lilla Grysan äter äpplen! (Nya kläder av moffan å Lena)

  
Stortjejen Irma.     Och lillgumman Mathilda.

image349
Trots den romantiska bilden, så har min man vägrat att kyssa mig sedan jag piercade tungan.
Undra om jag kommer att få leva med det??!!
-Ghaa!!

image350image351image352
Godis i stora lass hade vi.....


...så moster kommer nog att måsta uppsöka tandläkare....

  
Mommo

   
Fina julgrupper som vi fick av;
Cleas m fam, Sofie å Massa, Daniels chefer och Sussie m fam.
TACK!

 
Inlaggd strömming och min kära mor!!
(TACK för att du var så snäll och plockade undan å diskade i går efter maten)

  
Lillplutta somnade tidigt som vanligt.
Och Mathilda vaken, som vanligt.
*ler*

image361
Kissen, Boss, julmyste också. 

  
My "lover boy".   Bror med våra barn.    Mathilda

  
Här spelade vi ett roligt spel!! Vi tjöt som bara den i mellan åt!
Tobias (kusin) en klippsk kille. Han kom ju på hur man kunde bestämma själv vem man ville jävlas med.
Busen där!!

image372Åh
Åh så sött!!


So long, my friends!!
Och ha en riktigt fortsatt trevlig helg!
Kanske vi ses i kväll på Aveny?!!
*smile*

  



Kommentarer
Postat av: lillasyster

Fina bilder syster :) Det ser ut som om ni har haft en toppenjulafton!

2007-12-25 @ 17:47:35
URL: http://fjeril.blogg.se
Postat av: Supermamsen

Gud vad ni är lika varandra alla ser ut som små kopior

Gosse vad snygg brorsan din var då så fin kammad"

Flickorna alltid lika fint klädda"

KRAMIS

2007-12-25 @ 17:58:49
URL: http://supermamsen.blogspot.com/
Postat av: Jennie

God fortsättning.
Ni verkar haft en mysig jul! Träffade fammo i dag och hon var mycket nöjd med gårdagen =) Hoppas ni fick en riktigt god jul! Kram från både mig och Ante

2007-12-25 @ 21:40:23
Postat av: jennie

verkligen underbara bilder (glömde skriva det).
Får minnen från när vi firade julen i västergård, det var riktig jul det =) kram igen

2007-12-25 @ 21:45:20
Postat av: Mia

Är Mathilda alltid vaken sist?
När vi hälsade på i våras var ju hon uppe hur länge som helst.
(känner igen mig sen jag var barn) Jösses så jag låter gammal nu. hahaha...

2007-12-26 @ 09:42:36
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Ser nu att ni fick en massa stötar. haha... det där spelade jag mot brorsan. Inte fasen fattade jag vad det var för ett spel förrän jag fick en jätte stöt!!! Läskigt!
Fick du den julklapp du önskade dig mest?
(telefon var det va?)

2007-12-26 @ 11:18:15
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Dumbo

Fina bilder!

2007-12-26 @ 17:24:32
Postat av: Sofie

Kul att se bilder från er jul! Gud va fin Kerstin var i den där tunikan!!!! Verkligen jättefin! Gry var söt med sitt nagellack oxå *L* Kramar

2007-12-26 @ 19:03:01
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Angelica

Vilka fina bilder, ni verkar ha haft en kanonjul i alla fall! Ha en riktigt bra fortsättning och ett riktigt gott nytt år på er! Kram från oss i Gim

2007-12-26 @ 22:46:21
URL: http://anga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test