.

Kort inlägg bara... (min karl får ju aldrig sällskap till sängs påstår han *ler*)

Idag har jag och Mathilda bakat glutenfria kanelbullar (Eftersom mathilda har gluten).
Dom blev kanon goda, tyckte hon!! Tur det!!

Åsså har Daniel och jag bestämt oss för att utnyttja Ticket biljetterna!
Först tänkte vi spara oss ett eller två år, för att samla lite mer pengar. Och ta med oss alla tre barn.
Men nu har vi ändrat oss.
Vi tänker åka själva v.12.
Vet inte vart, eftersom vi tänker boka "sista minuten" veckan innan.
 Men barn och förhoppningsvis djur-vakt är ordnat.
En vecka eller tio dagar, vi får se vad utbudet är då!!
Åhh vad det ska bli sköööönt!!!

Jaa, nu är det bara två dagar kvar i skolan, innan jullovet!
Och här hemma finns det två små töser som är väldigt förväntansfull inför julen och tomten.
Idag tog vi fram alla tomtar.
Och på Lördag kväll har jag planerat att vara klar med allt. Så att man på Söndag bara kan pysa på
och koka rörost så klart!!

Hur går det där ute för er andra då, med jul-stöket??
Bra hoppas jag!

image333

Kommentarer
Postat av: svärmor

Vad trevligt att få fara till solen Har tankar på att fara nästa år ,och strunta i julen,det skulle va skönt

2007-12-20 @ 06:59:08
Postat av: Carro

Svärmor: Åhh vilken dröm! Ja, sånt kanske man kan göra när barnen blivit stora. *ler
Säkert nästan samma pengar ändå.....

2007-12-20 @ 08:44:06
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Maria

Man blir lite avis på dig & Daniel men jag ska inte klaga jag har ju varit iväg till Kreta i år.
Nja det går lite sakta med julstöket här men innan söndag är det fixat då ska man bara sitta & njuta.
Kram

2007-12-20 @ 09:29:24
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Gittan

Det enda utlandet jag varit till är Norge så lite avis är man väl. God jul på er

2007-12-20 @ 09:36:13
Postat av: emma

jag älskar julafton! :D

2007-12-20 @ 11:15:46
URL: http://fjeril.blogg.se
Postat av: Sofie

Häääääääärligt med en resa!!!! :)

2007-12-20 @ 19:56:16
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test