.

Godkväll alla!

Jag sa precis till Daniel att jag inte skulle blogga i kväll.....
Men ... ni ser ju *fniss*
Han är ute och rastar Naima (hans vovve)
Åhhhhh vad jag längtar till julen! just nu känns det bara stressigt och mycket att göra. Så jag tror i stället att jag slår ner rumpan och tar ett glas vin...
Jul blir det ju ändå!!
Jag har haft sån jobbig huvudvärk i en veckas tid nu.
 Alltså då menar jag konstant varje minut utom då jag sover....
Har undrat å undrat...
Men nu tror jag att jag vet och det gör mig lite oroad.
Jag har "röd vecka". Men har nu haft den i typ 7 dagar "rikligt"!
Alltså har ALDRIG haft så här!!! Har gjort av med 6 kartonger OB.
Vet inte varför jag berättar..... Men jag känner mig så orolig.
Det är i alla fall anledningen, tror jag, till min huvudvärk.
 Måste uppsöka läkare om det inte avtar snart. Får ju blodbrist...

I alla fall... Har köpt en sån bra julklapp till Daniel, han kommer att bli så nöjd (hoppas jag) *skratt
Nu ska vi koka knäck. Bara synd att min svärmor inte svarar i tel (fast jag vet att ni är på fest i kväll) för jag skulle vilja ha receptet på knäck i micron.

Ett bra vin tips: FM Riesling (Feiner Meisterwein)

Kanske att vinet i min kropp tycker att jag ska uppsöka en karaokie senare i kväll.... *fniss*
-Gittan??


image334




Kommentarer
Postat av: Emma

hehe,det är verkligen svårt att hålla sig från att blogga. =) åh,ett glas vin är ju inte fel. du får ta det lugnt helt enkelt..julen kommer. =P ha en mysig kväll! =)

2007-12-22 @ 20:19:48
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Maria

Inte konstigt du har huvudvärk om du haft på det där visset en hel vecka.
Ska slå mig ner i soffan med lite glögg & njuta av kvällen.
Kram

2007-12-22 @ 20:36:10
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Håkan med Familj

God Jul
Önskar vi er !

2007-12-22 @ 20:51:55
Postat av: Gittan

Synd att du inte kom du hade varit välkommen kram

2007-12-23 @ 09:19:00
Postat av: Mia

Tror inte det är så konstigt att du har huvudvärk om det är så där.
Ät massa boldpudding idag. ;-)

God Jul på er!!!

2007-12-23 @ 10:09:01
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Sofie

Va jobbigt att ha ont i huvve så där, finns inge värre nästan! Krya på dig! KRAMAR****

2007-12-23 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test