......

Jaa fy faan!! På ren svenska!!
Den här bloggen var väl till en början till för att man skulle kunna vräka ur sig om allt... Men så blev det ju inte, när man insåg hur många läsare man egentligen har.
Men just nu känner jag mig såå förbannad! Det värker i hela kroppen!!!
Och jag vet inte hur jag ska bli fri ilskan. Tänkte att om jag skriver här så kanske det går över....
ALLT har runnit över kanten!!!! Precis ALLT.
Inga detaljer....
Men enda sedan i morse har jag vart ilsken.
Pratade med mamma nu och vräkte ur mig. Och gick naturligtvis till personangrepp emot henne också!! =(
...Stackarn....
Och när hon började å skratta åt mig, ja då började jag att lipa.....
Nu ska jag duscha!
Bye!

Kommentarer
Postat av: sofie

Hm...det låter inte alls bra det där Carro.. Hoppas allt ordnar sig!! Tänk på den kommande lördagen ;-) *styrkekramar från din svägerska*

2007-10-02 @ 18:40:27
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Mia

Duscha iskallt!
Hoppas du är på bättre humör imorgon.

2007-10-02 @ 20:07:06
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Anonym

Men du som brukar vara så glad!
Har inte tittat in på länge, så himla mycket att göra. Va fina bröllopsbilderna blev !!!
Försöker också promenera på kvällarna, men nu har vi varit förkylda ett tag, följer gärna med dig på en runda någon kväll.
Hoppas du är gladare imorgon, Hälsa familjen!
Kramar från andra sidan

2007-10-02 @ 21:42:04
Postat av: mamilla

Hej!
Men kära nån,vad har hänt?Hoppas det ordnar sig.kram från oss i Storboda/Mamilla

2007-10-02 @ 22:56:35
Postat av: Maria

Vräk ur dig du det måste man få göra när man är ilsk. Det hjälper ju faktist att få skriva av sig annars får du gå ut & skrika.
Sänder en kram med posetiv energi.

2007-10-03 @ 01:39:26
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: caroline

Sofie; Tack!! Ska försöka att tänka på helgen....=)
Mia; Iskallt?! Aldrig!!!!!!!! =)
Malin;Ja du, nu är vi förkylda också. Kommer in någon dag framöver med biljetterna. Hälsa familjen du med! =)
Mamilla; Hahaha... Inget särskilt som har hänt. Bara såå mycket!! Vi hörs någon dag! =)
Maria; Då blir du väl rädd om jag går ut och skriker... Hahahaha
Men det var nära, igår!
STORA TACK-KRAMAR TILL ER ALLA!!!

2007-10-03 @ 05:32:00
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test