Ditten och datten...

Oj oj oj!! Tänk att min mor hade skrivit en kommentar på mitt förra inlägg!! =)
Det var FÖRSTA gången. Hon äger ingen dator och kan knappt med dom, så det var jätte roligt OCH BRA gjort!!

Och TACK alla ni andra som skrev era namn!!!
Jätte kul att se vilka ni är som läser! Det sporrar mig till att vilja skriva.
image73

PUSSS PÅ ER!!!!!!

Jag känner mig så upprymd å glad just i kväll. För jag ÄLSKAR min HÄST!!
För att han skänker mig; Adrenalin, lärdom, vishet, glädje, avslappning, harmoni, styrka och såå mycket mer!!
Det gick jätte bra på kursen i kväll. Och vad fort utvecklingen går!! Både för honom och mig.....
Man blir förundrad över hur snabb-lärd en häst egentligen kan vara.
Men busig, det är han!! Idag for han fram som ett "jehu" där på Lindberga.....
Och då steg mitt adrenalin (för han är inte en liten en, vill jag lova).
Men innan kvällen var slut så var han lugn och harmonisk, likaså var jag.
-Det är såå roligt!!!!

TACK snälla Sofie för att jag fick låna din finka!!
Väldigt rart av dig!!

Och TACK Anders och Emma för hjälpen med barnen och finkan!!

image74

GODNATT ALLA VÄNNER!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va kul att det går bra på kursen, man känner sig stolt över sitt djur då.
Kram

2007-10-02 @ 02:20:38
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: sofie

Jätte kul för er att det går så bra!Det är kul och inspirerande att utvecklas tillsammans. Skojigt sen när du ska börja rida honom! :-)Kramar

2007-10-02 @ 06:03:55
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Mia

Kul att höra att det går bra.
Jag promenerade ju förbi hos er i förra veckan med min kusin. Och jag såg då att hästen är inte så liten. Eller ja, en utav dom ;-)

2007-10-02 @ 09:41:37
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Moster Sussie

Hej Gumman!
Vad kul att det känns bra! Sug i dig allt vad du orkar med, när ni har era kurskvällar....! Fast det tror jag nog att du redan gör...
Glöm inte bort att "andas" när adrenalinet stiger... Det hjälper väldigt mycket, både för dig och din käre Scott. Hur gick det att köra då???
Puss och Kram.

2007-10-02 @ 12:53:11
Postat av: Jess

hahaha ja, jag såg det. hade faktist tänkt skriva ett inlägg om den hahaha men har inte hunnit =P Hoppas du har en bra dag. kram

2007-10-02 @ 14:38:02
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: svärmor

men va kul att det går bra för er,där får du nog en bra häst. Kram

2007-10-02 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test