ENSAM ENSAM ENSAM - and i love it!!!!!!!!

Det var verkligen SUPER kul att träffa min syster!
Tyvärr kom hon mitt i all kaos (Inte hennes fel).
Men det är kanske en NY början på något bra i alla fall.....
Hon och hennes kompis for hem nu i kväll med min brorsa, Matte.
Emil är i Östersund.
Daniel jobbar och barnen sover.
-Och fatta; HÄR SITTER JAG HELT JÄ...LA SUPER ENSAM!!!!!!!!!!
-I LOVE IT!!!!

Barnen har lov och Daniel är ledig nu resten av veckan!
HÄRLIGT!
Då ska vi skita i all städning här hemma
Och bara prioritera BARNEN med stort B.

image153

Kommentarer
Postat av: emil Bogevik

jaa, här sitter jag och TOK!!! saknar er alla, och kan inte sluta tänka på er. lilla söta gry och lillasyster Irma, och gosiga lilla mattis, och kärleksparet daniel och carro, mina typ,,
hmm. jaa, vad ska man säga. extra föräldrar, eller nått.. de har ju varit så iaf. saknar er OTROLIGT!! MYCKET!!! kul att träffa carros syster, hon var ju faktiskt fin. hihi, men men jaaa, saknar er familjen Gradin, älskar er

2007-10-30 @ 23:49:17
URL: http://SirBogevik.blogg.se
Postat av: Jess

Kul att allt gick bra trots kaos. Och ibland är det super att få vara ensam hemma =) ha en bra dag kram

2007-10-31 @ 08:28:41
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Sofie

Du låter glad...ROLiGT att läsa det :-) Kram vännen

2007-10-31 @ 08:34:29
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Jennie

det gör ni rätt i!

2007-11-07 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test