Godmorgon gott folk!

image102

image101

Idag känner jag mig full av energi!! =) (Än så länge) *skratt
Bakade "Drömmar" igår. Och tror att jag ska baka en långpanne kaka idag och "tekakor".
(Jennys och Maries recept)
*ler
Nu är det bara en månad kvar tills våran minsta lilla fis fyller 1 år! Oj vad hon har vuxit!!
Fast jag hör ju till den gruppen som faktiskt tycker att det är skönt.
Allt blir lättare och lättare.....
(Tycker förmodligen inte ni som har tonårsbarn *skratt)
Tänkte städa och tvätta lite.
Sedan ska jag nog ta mig en sväng bort till Jenny, om hon är hemma.
Det var länge sedan.
Antingen så går jag en promenad före eller så hör jag med henne om VI ska gå.... hmmm???
Igår simmade jag 1000 m igen. Och det kunde verkligen behövas NU!!!
Jag har tappat ALL inspiration och så har jag bakat i flera dagar och VRÄKT i mig.
-USCH!!!
Men nu börjar jag om, igen. Hiiiihii....

Må så gott alla där ute!
Och jag hoppas att ni får en riktigt bra och solig dag!!



image103

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja vänta du tills dom är tonåringar & killarna kommer på moppe & epa traktor...fniss.
Ha det så bra nu! Själv ska jag försöka få på mig lite kläder & gå ut med Kruse.

2007-10-12 @ 08:49:49
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Sofie

Va duktig du är som simmande, keep up the good work bruttan! :-)

2007-10-12 @ 08:55:29
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Angelica

Kanonbra kämpat med simmningen! Du ska ha lite money av mig du hörde jag, har glömt bort *sorry* Går det bra o skicka med Gittan, ni simmar väl ihop i bland? Kramis

2007-10-12 @ 11:07:51
URL: http://anga.blogg.se
Postat av: Mia

Tror det var dig jag såg idag. Promenerade du förbi?
Jag höll på att baka kakor och lite grahamsbullar. =) eller om jag gjorde lunch då.... jaja...
Jag följer så gärna med på en promenad imorgon, lördag.
Säg en tid du så får jag väl väcka Leo om han sover för länge. ;-)
Tycker du gör det så bra med simningen. Önskar att jag också hade kondis för det. Men jag kämpar just nu med mina promenader. var ute över en timme nu, och det är sååå skönt när man är hemma igen. ;)
Han kan ibland sova ända till nio. hihi...

2007-10-12 @ 17:29:05
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Förresten... har du inte msn?

2007-10-12 @ 17:37:16
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Angelica

Tack så mycket, Sofie hjälpte mig lite på traven så jag hittade vart man kunde ändra ;) Roligt o testa :) Absolut är det OK jag skickar pengarna med Gittan så jag vet att du får dom :) Nädu ingen skjutning ännu. Enda skjutningen som skett är i mina drömmar. Kollar man på dom så har jag varit på både älgjakt och fågeljakt :) hehe...Men absolut måste jag jaga. Vi tänkte försöka att dra ut på någon harjakt här i vinter, få se då man får tillfälle till det :) Hoppas att allt är bra annars! Kramis

2007-10-12 @ 21:54:58
URL: http://anga.blogg.se
Postat av: lisa

Hejsan Caroline. Det var super roligt att få träffa dig och alla barndomskamrater i lördags. vilken kväll. Det måste vi göra om någongång.
Skriv gärna vad du tyckte om kvällen på din blogg så att jag kan läsa lite.

2007-10-29 @ 13:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test