Hallå!

image98
Ja, undra vad dagen har att erbjuda!?
Sista tiden så har jag känt mig så otillräcklig och irriterad. Det kanske förresten går hand i hand, dom två!! *ler
Jag vet också vad mycket beror på (Även om det finns en hel del).
Men en av faktorerna hoppas jag att Daniel och jag löste tillsammans igår kväll, när vi var och pratade med en människa som skulle kunna underlätta en del av situationen här hemma. Och det kändes riktigt bra.
Så nu får vi se hur fortsättningen följer....
Men helt klart så har man dragit på sig för mycket (som det känns just nu)......
Fast inget av det man har vill man ju heller undvara.
Det jag känner att jag faktiskt saknar mest just nu är ALLA mina vänner!!!
Jag har inte hälsat på NÅGON på väldigt länge....
Och här har NI väl kanske svaret.
Har inte mått nå vidare och har haft "häcken" full, varje dag.  Sedan är det ju faktiskt så också, att jag har alltid mått dåligt under min tid hemma med "småbarn". Det blir för osocialt och tillslut så stänger jag in mig.....
Men nu jäklar vill jag försöka att göra något åt det.
-Så jag har gjort det ända som jag vet hjälper; Skickat efter ansökan om dagisplats åt Gry.
Kanske att jag söker in henne där, tills efter jul.
JAG VILL JOBBA!!!

image97

Kommentarer
Postat av: Jess

Åh. Komplimanger direkt så här på morgonen är aldrig fel hehehe. Tack ska du ha! Tyvärr tror jag inte det har hänt så mycket varken på vågen eller cm trarna... Men om det ser så ut är ju aldrig fel =D Jobbigt att må sådär! Men jag tycker du har ett mer socialt liv än jag om jag ska vara ärlig. Jag har oxå mått piss och mår väl inte super bra nu heller men jag börjar se "slutet" (och en början på något som kommer att bli sååå bra!) Jag har valt bort att umgås med mina vänner för att jag inte orkat. :( Sen kan det ju också bero på att "jag kommit en bit längre än dom" (blivit vuxen och tråkig) Jag tycker inte om att gå ut å supa skallen i bitar till kl 9 på mornarna längre... Suck.. ja. Man kanske skaffar sig lite nya vänner på skolan sen hehehe =) Ha en bra dag. Hoppas att allt löser sig för dig/ er =) Kraam

2007-10-11 @ 07:09:47
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Sofie

Förstår känslan av att gå hemma och bli instängd & "förslappad". Det blir en ond cirkel som man inte orkar ta sig ur. Man har egentligen massor av tid att hälsa på folk osv men det blir inte av. Det blir snart bättre ska du se! Kram från din svägerska!

2007-10-11 @ 13:21:37
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Mia

Du verkar vara en otroligt aktiv person som har del i det mesta. =)
Därför har jag inte velat besöka... har liksom tänkt "hon har så mycket ändå".
Men vill du ha kaffefrämmande nån dag framöver så säg bara till. Eller rulla vagnen uppför backen. Jag är bara hemma!

2007-10-11 @ 20:44:30
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Ann-Charlotte Roos

Hej!
Jag fick adressen till din blogg av min väninna Angelica i Gim. Nu när jag har kollat in, så känner jag igen dig enormt mycket, men kan inte riktigt placera dig:)

Det är så att jag ska gifta mig den 6 juni nästa år och är i full gång att planera allt från hår till mat!

Jag pratade med Angelica om håruppsättning, smink m.m. och det var då som hon nämnde dig. Hon sa att du var en hejjare på sånt;)

Kollade in dina bröllopsbilder också, dom var jättesnygga!

Jag undrar därför om du skulle ha möjlighet och
lust att ta på dig att göra en enklare uppsättning och kanske sminka mig också.

Självklart måste man ju prova sig fram lite och så innan själva dagen, för att se vad som blir bäst.

Skulle också vara intressant att veta ungefär vad kalaset skulle gå på om du vill göra det:)

Håller också på att spåna på en ungefärlig budget.

Mvh Ann-Charlotte Roos
Fränsta

2007-10-12 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test