Helg!

image125

Godmorgon!!
Ja, jag vill väl inte påstå att jag är BRA i ryggen.....
Men kanske lite bättre.
TACK alla ni som brytt er och kommenterat. Men jag trodde faktiskt att det här var någon tillfällig ryggsmärta, så därför har jag inte uppsökt någon läkare.
Men inser nu att det är det första jag ska tänka på nu på Måndag!

Idag ska vi först på Matfors simhall med barnen. (Daniel kommer att få ta Gry med sig i omklädningsrummet).
Vattnet är 33 grader idag, så det ska bli skönt!
Sedan ska vi åka med barnen till min pappa och Lena (Kors i taket!).
Dom skulle gå på bio kl 15.00 idag.
-Jätteroligt, tycker både jag och barnen!!!!!

Sedan får jag se hur min rygg känner sig. För min barndomsvän Veronica har bjudit oss på middag
i kväll kl; 18. 00.
Hennes man har fyllt 30 år.
Och vi går gärna dit om jag inte har alldeles för ont.

Åsså har vi ju ett födelsedagsbarn i släkten i dag!!!
Barnens kusin;

JOHANNA!!

image127

VI SES SEDAN IDAG!!


image128

p.s  Kolla in här:  http://danielgradin.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha ska komma in nu

2007-10-20 @ 09:38:38
URL: http://danielgradinblogg.se
Postat av: Anonym

vad härligt att det är på bättringsvägen!
Hoppas att du snart är helt bra!

Lite surt är det när man inser att man måste byta.
Ska ändå prova dom varma sockarna en gång till. För dom va så söta. Brun manchester. =)

En morgon utan kaffe är nästan som döden!
ME nman får väl skylle sig själv lite då man druckit kaffe varje morgon sen man var typ 5år. *fniss*
Ha en underbar lördag!!!
/granngårn!

2007-10-20 @ 10:21:32
Postat av: Mia

Det va jag som skrev ovan!
Datorn har glömt att komma ihåg mig.

Förresten, är det så varmt i vattnet varje lördag?
Fick nämligen låna badbyxor till Leo, så jag funderar på att fara nån gång.

2007-10-20 @ 17:24:31
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test