...Hur kan man gottgöra något liknande??!

image136
Igår var rena mardrömsdagen!
Var till Ryggakuten kl två, där han knäckte och masserade... (Blev bättre, felet var; Vänster OCH höger höftleds låsningar) Förmodligen något jag haft problem med ända sedan jag fick Irma, från och till. Jag har svaga muskler runt bäckenet och höfter. Så träna på gym, var det ända raka, sa han.
Efteråt bjöd mamma mig på Pepparstek på Jop´s krog. -Smaskens!!
När jag kom hem var jag öm och trött. La mig i soffan.......
Då ringde en klasskompis till irma´s mamma:
 -Kommer du inte snart?!
FÖRÄLDRAMÖTET SOM JAG DESSUTOM SKULLE BAKA BULLAR TILL!!!!!!!
Fattar ni hur mycket jag skämmdes? Där satt dom och väntade.....
Kl var då 18.40
Mötet började 18.00!!!!!!
Jag blev helt knäckt! Gick till sovrummet och klädde av mig alla kläder och drog täcket över huvudet,
 och grät så klart. Typiskt mig.
(Kände mig verkligen som världens sämsta förälder!)
Daniel, sötnosen, fyllde då upp badkaret med hetvatten åt mig. Och Emil fixade musiken.
Själv tände jag ljusen.
-Myyyys......
=)

image133

MEN IDAG: NY DAG MED NYA MÖJLIGHETER!!

 Har vart till Fränsta och köpt djurfoder. Usch vad dyrt det känns ibland....
Sedan var jag till graven och tände ett ljus.
image135

Och så for jag till Britt och betalade hundfoder som jag hade köpt av henne.
(För när hon var hit med det så låg jag ju på golvet, *fniss)

NU: Laga mat till min älskade familj!!

PUSS på er ALLA!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag hade fått panik om det vart jag!
Så jag förstår att du drog täcket över huvudet. ;-)
Men du är absolut inte någon dålig förälder för det!
Det har jag väldigt svårt att tänka mig.

Får hönorna nån god mat då?
Får dom välja själva från a'la carte menyn eller?

2007-10-23 @ 13:40:47
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Maria

Va skönt när du vet vad felet är, nu är det bara att börja lyfta skrot.
Det är ju så vi kvinnor är alldeles försvag i bäckent & uppåt.
Vilken jäkla panik det måste blivit när dom ringde. Stackars dig. Man kan ju faktist glömma & du som varit invalid i flera dagar.
Kram!

2007-10-23 @ 14:03:25
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Sofie

Det låter som du är piggare, va bra!! Dags att börja springa på gym nu då..:-) Ha en bra dag! KRAMAR**

2007-10-23 @ 15:10:56
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Jess

Hehe. nu kommer det vi alla hatar: det berömda "vad var det jag sa" hehe. närå. jag ska inte vara sån.. men jag sa ju faktist det med träning hehe :) Skönt ialla fall att du känner dig bättre =) Och att du vet "felet" så du kan göra något åt det! :) Åh, jobbigt med mötet där! Men va sjutton! Alla kan vi glömma som sagt! Vi är bara människor =) Jag skulle nog ha gjort och reagerat precis som du! Grinat! Det löser ingert men det känns då bättre efter en liten skväll tårar =) Hoppas du snart mår bättre =) Kram

2007-10-23 @ 17:05:31
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Supermamsen

Ps! Skit i hembakat finns färdiga kakor på affären
Dra inte på dig mera jobb nu än du måste

KRAMIS

2007-10-23 @ 22:23:19
URL: http://supermamsen.blogspot.com/
Postat av: svärmor

hoppas du känner dig bättre,men ta det väldigt lugnt nu och gör bara det absoluta nödvändiga.Kram

2007-10-24 @ 06:18:15
Postat av: Jennie

Hejsan! Du om någon ska absolut inte känna att du är en dålig förälder, som bryr dig om barna över allt annat
på jorden! det finns de föräldrar som skiter i föräldramöten för att de inte orkar bry sig. Glömma kan alla göra!krya på dig!!!Kramar i massor

2007-10-25 @ 11:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test