Starka känslor!

-Skiftar ni mask lika lätt som jag?? 

image150

Just nu är min kropp fylld av främmande känslor.....
Som jag för länge sedan skrev, så har jag en syster (Emma 16 år) som jag inte har träffat på 2 år.
Och våran uppfattning om "varför det är så" är olika.
Men nu är hon i alla fall på väg hit med bussen, tillsammans med en kompis ifrån Stockholm.
Så det är rätt så laddat för känslor (Alla möjliga).
image151

Sedan så har vi ju Emil, 17 år.....
Som också "bor" här.
Men som jag mer eller mindre "tvingade" hem till sin pappa i kväll. För att jag ville ha en avspänd kväll med min syster. Vilket inte alls var särskilt lätt för honom att acceptera.
Men det kan jag ju förstå eftersom han inte vet några grunder....

-Det här är inte lätt!!

Och ryggvärken är inte heller särskilt mycket bättre.
Vilket är en STOR påfrestning för mitt humör.
(Stackars alla nära i min omgivning just nu)

Så här känner jag mig ungefär;

image149

TACK snälla Jenny för att du kom förbi förut med värktabletter!!!
Dom var jätte bra!

Känner bara......;

image152



Kommentarer
Postat av: Mia

hmmm.... hoppas det går bra med din syster!!!
Och måtte ryggvärken gå över snart, för jag vill ha en promenadkompis! ;-)

2007-10-29 @ 20:03:17
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Jess

Roligt att träffa sin syster man inte träffat på ett tag. Själlv har jag en storasyster jag har träffat typ 1 gång i mitt liv (vad jag minns) Hon är väl närmare 30 oah har barn och allt. Synd att det skavara så.. men men. Hoppas det går bra! Kram

2007-10-29 @ 21:19:28
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Sofie

Men oj vad mycket du har omkring dig....kan inte vara lätt. Hoppas allt går bra. Kram

2007-10-29 @ 21:25:23
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: svärmor

ja du Carro,du kanske behöver tänka över saker å ting,vad är jag villig att offra? Kram. Ps:man kan inte vara alla tillags.ds

2007-10-30 @ 07:52:29
Postat av: Emil

nee, man kan ju inte vara alla tllags.!!!!!!!

2007-11-09 @ 22:21:16
URL: http://ebogevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test