Vilka är ni där ute?

image72

Visst blir man nyfiken rätt vad det är.... Och man undrar vilka som egentligen läser min blogg?!
Igår var det 278 st.
Men jag har ingen aning om vilka.
Så ni som törs och vill får gärna skriva ner erat namn (*skratt)
Hur som helst så är det ju roligt med många läsare. Fast några har droppat av sedan mitt uppehåll under bröllopet.

Igår så fick jag ett så himla trevligt sms  (och långt), av Irmas kompis mamma. Det var det trevligaste sms:et på väldigt länge....
TACK Veronica!!!

Just nu ligger ALLA i familjen och sover, utom Gry och jag. Vi har kokat kaffe och håller på att förbereder barnens utflykt till skogen idag. Daniel ska följa med dom på utflykten, så det är ju en höjdare för "små fröna" såklart!!

Ikväll har jag horsemanship-kursen igen.
Emma har lovat att passa Gry under tiden. TACK älskade Emma för det!! Jag är såå glad att vi har varandra (speciellt när det kniper). Ni är alltid så bra på att ställa upp!! Både du och Anders.
Och jag hoppas verkligen att ni hade trevligt på Södra i helgen.
För NI om några, är verkligen värd ALL lyx man kan få!!!
-Nästa gång så hakar vi också på!!!    =)


Nej, nu till allvaret!!

Det finns kaffe här om någon är sugen på en kopp.
Tänker baka en sockerkaka strax, tror jag.
image71




Kommentarer
Postat av: sofie

I kväll är finkan ledig & urplockad så du kan låna den om du vill! :-)Snällt av Emma att ställa upp å passa Gry så du kommer i väg på kursen, hoppas det går bra :-) Kramisar!

2007-10-01 @ 07:07:16
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Kusin Ida

Hej kusinvitamin! :)
Jag är en av de som läser varje dag *hihi* Kul att se vad ni har för er då man ses så sällan!
Många Kramar!

2007-10-01 @ 08:12:18
Postat av: Kina

Jag är en sån där periodare när det gäller datorn, men självklart läser jag din blogg Caroline när jag väl sätter mig vid den!

2007-10-01 @ 08:26:54
Postat av: Sussi Kapp ahl

Jag läser din blogg VARJE dag det ingår i mina dagliga rutiner:-)

2007-10-01 @ 10:59:00
Postat av: Mia

Jag är ju inne och snokar nästan varje dag. =)
Men så skriver jag ju kommentarer nästan var gång också.
Lycka till ikväll!
OCh lycka till med bilfärden också. Jag avundas dig inte.

2007-10-01 @ 11:28:51
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Camilla H

Tjing! Du vet att jag är här!
Kanske vi kan ses på en kopp kaffe ngn dag!?

2007-10-01 @ 12:00:09
Postat av: Catrin

Hej Carro..
Jag kikar på din blogg ibland! Lite dålig att kommentera bara :) Men nu när jag får arslet ur vill jag passa på att GRATULERA!! Verkligen kul... // Kram Catrin

2007-10-01 @ 16:07:28
Postat av: Maria

Jag håller med dig Carro man blir nyfiken på vem som läser. Sedan blir man ju oxå glad när nån komenterar. Blir ofta att man kollar in andra bloggare när man sätter sig vid datorn. Nu jobbar jag lång vecka så då blir det att man kollar runt om det är lugnt på jobbet.
Får ta & komma över nån dag & höra vad det är för kurs du går på. Kul att det ordnat sig med barnvakt.
Kram

2007-10-01 @ 16:33:03
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Gittan

Vem som läser? jag så klart vi syns på torsdag kram Gittan

2007-10-01 @ 18:29:29
Postat av: Jenny G

Hello!!
Va fin korten blev från bröllopet,kikar in nån dag och kollar på orginalen. kram

2007-10-01 @ 18:58:34
Postat av: Jess

*räcker upp handen och vifftar* Jag läset, jag tror jag vågar säga varje dag. och om jag någon gång missar så har jag inte tittat in hos nån =) Kraam

2007-10-01 @ 20:49:32
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: MAMMA

Good Evening,Min ÄLSKADE dotter.
Nu sitter mamma vid datorn hos din moster och har läst din blogg.Verkar ju kul det här med datorer?
Kanske borde man skaffa en ?Fick tårar i ögonen och även nu då jag skriver till dej,TACK för de fina orden du skrev om mej.!Sköt min fjärde grävling i morse.Missade en fin råbock med sek.på f.m.Men ska ut i morronbitti igen...Såå,kanske?
Var till mormor oxå en sväng å tog en fika.Nu ska jag bege mej över berget å HEM,så nu får DU å din fam.ha en "GOD NATT".PussPuss,Kram å HejDå.

2007-10-01 @ 22:30:26
Postat av: ellenor söderberg

Passar på att kasta in mitt namn här
nu en dag för sent eller så =)

2007-10-02 @ 17:52:27
URL: http://inlevelse.blogg.se
Postat av: från Veronica

Oj,tänk att Rönningsviks-nördet får vara med i bloggen!Du hade ju redan tackat för smset och förresten var det inget att tacka för men jag skrev direkt från hjärtat bara.
Igår var jag till "min drömkvinna" fniss,(du förstår vad jag menar)
blev ordinerad VILA OCH TÅLAMOD!!!! men nu kryper det i kroppen har varit hemme för länge men vad göra? Febereländet ger ju inte med sig!!
Hoppas du är frisk och kry,
kram till familjen-mest till Irma Mathilda och Gry!! från Veronica

2007-10-02 @ 18:38:00
Postat av: Jennie

hejsan! Jag är en TROGEN läsare ska du veta ;o) Hoppas du får en bra dag i dag!Kramar

2007-10-03 @ 10:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test