En liten tanke...

En person sa så här till mig;

Innan jag lärde å känna dig, så tyckte jag att du verkade så egoistisk.

-
Egoistisk!? Tänkte jag då. Men det kanske är sant att det upplevs så när man skriver så mycket om sitt liv.
För det var just på min blogg som denna människa hade reagerat så.
Men här skriver ju faktiskt jag bara om sånna saker som rör MITT liv.
Annars ser jag ingen anledning att skriva så här varje dag.
Det blir som en ventil på något vis. Kanske att en del av er som läser har förståelse för det.
Och till er andra; Varför läser ni? Om ni inte är intresserad av mitt liv?
*ler

I alla fall så har denna människa ändrat uppfattning om mig nu.
TACK OCH LOV!
*skratt

image68

Kommentarer
Postat av: sofie

Hm, en blogg ska vara egoistisk tycker jag. Som en dagbok typ. Klart man skriver om det det som händer i MITT/DITT liv.
När man har en blogg har jag märkt att man får ta både ris & ros.
Folk bildar en uppfattning om en där hemma framför datorn..och det är ju inte så konstigt kanske..
Men min blogg tex, visar inte ALLA sidor av mig som människa.
Kram på dig kära svägerska!

2007-09-29 @ 15:49:00
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan Carro! Kan ju ta det nu då när det kommer på tapeten..... är det någon som ska tänka lite mer på sig själv så när det DU.... Är det någon som tänker på ALLA andra före sig själv så är det DU. Har alltid funderat hur länge du orkar när ska hon gå in i väggen och det undrar jag ännu idag. Du har tre barn+en super hälig bonus kille som jag upplever honom det lilla jag träffat han ,en underbar karl,huset fullt av djur ändå har du humöret uppe och massor av energi hur faan går det till???????????Själv har jag en underbar karl en super mysig hund men ändå nästan ingen energi kvar till annat. HUR GÖR DU ??????

2007-09-29 @ 20:26:33
Postat av: Caroline

Sofie; Sant, min blogg visar inte heller ALLA mina sidor.... (tror jag)
Sussi (Kappahl) : Det KAN bara vara DU som skrivit detta!! TACK TACK TACK!!! Jag blir alltid så glad av att höra dina underbara meningar!! Du kan då formulera dig du!!

2007-09-29 @ 21:08:24
Postat av: Maria

Du egoistisk? Där kan jag väl inte hålla med, även om personen bara läst bloggen så har jag lite svårt att förstå hur du kan uppfatas som egoistisk. På bloggen så skriver man ju om sitt liv precis som du poengterat & som Sofi skriver så visar man inte alla sina sidor. Det är klart att det kanske inte passar alla vad man skriver men då behöver man ju inte läsa heller. Du egoistisk...jag skrattar fortfarande.
Kram

2007-10-01 @ 16:29:16
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Jennie

Du har då aldrig varit egoistisk och den dag om du nu skulle bli det så ska jag börja tro på tomten igen jag åh....ta inte åt dig Carro,du är en fantastisk person.
Kram

2007-10-05 @ 14:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test