oj oj oj

Jag har lite bloggtorka nu emellan åt som ni säkert har märkt.
Men det tar sån himla tid så fort man sätter sig ner här vid skärmen. *ler
Inskolningen med Gry, som idag var tredje dagen, går väl bra. Men nu har hon ju blitt förkyld åxå. Tänk vad typiskt! Att nästan alla barn ska bli förkyld så fort man nämner ordet "dagis".
I morgon ska hon få sova där, ute i sin vagn. Dom ska ringa mig då hon vaknar!
I förmiddags var jag ner till stan och köpte tre par joggingskor till barnen. Tag två betala för en, på skopunkten. Jag gillar deras barnskor och affärsidé, men inte deras "damskor".
Köpte även pangséer på Plantagen.
Ähh, det här går inte! Sola skin och HÄR sitter jag!
-Mars pankaka nu Carro!! Ut i solen och häng tvätt!

See you soon!

Kommentarer
Postat av: LottaPotta

penseér menar du ;-)

(inget illa menat)

2008-04-24 @ 07:22:11
Postat av: Mia

Förkylning och dagis tror jag nästan är samma ord. ;-)
MEn man ska ju bli sjuk för att få ett bra imunförsvar! :-D

2008-04-24 @ 15:29:36
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test