EN GOD DRINK OCH TV:N

Ikväll blir det en god drink var, till mig och Daniel.
Innehållande:

*Gordon´s dry Gin   *Flest mängd av den sorten
*Midori (melon likör)  *ytterst lite
*Fläder sprit   *en dusch
*En hel skivad citron

Visst många delar blandas i min (rosa OBH Nordica) mixer.
Tillsammans med en M A S S A isbitar. *Det blir som en isig sur kräm.
Sedan fyller man halva glaset var och fyller upp resten med Grape dricka.

GRYMT GOD!!
(Jag hittade själv på den nu i kväll  *skratt))

.....Ni kollar väl på körslaget i kväll nu då kl 20.00?!!!?
Jag känner två medlemmar i Sundsvallskören. Och känner igen två andra......
Känner ni någon där?????

H E J A   S U N D S V A L L !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: madde&wilmer

MIN SAMBO ÄR MED:-)JAG RÖSTAR SOM EN GALNING!!!

2008-12-27 @ 20:17:52
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: veronica

hehe ola känner jag ju lite grann =)

måste ta o prova den där drinken...lät förbaskat smarrig =)

kram

2008-12-27 @ 21:38:45
URL: http://veronica74.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysigt med drink & tv-tittning. Själv jobbar jag i helgen, men SNART har jag gjort den här helgen, weeiihoo! Så kanske man tar sig en drink i kväll, haha!



Kram

2008-12-28 @ 10:31:08
Postat av: Sofie

Jag som skrev ovan (jävla jobbdator)

2008-12-28 @ 10:32:17
Postat av: -Bakeba-

Joodå, här hejas det också på la gaylia och sundsvall...."känner" 3 stycken...

Den däringa drinken lät ju god...har snott med mig receptet och ska prova vid tillfället. Lämpar sig dessvärre inte nu i kväll eftersom jag jobbar...men i morgon kväll kanske ;-)



Ha det gott!

2008-12-28 @ 11:10:13
URL: http://babbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test