Liten film på Gry

Här kommer en liten filmsnutt på våran yngsta dotter Gry.
När hon ska sjunga för mig om tomten.

(Innan ni lyssnar på klippet, så vill jag att ni stänger av min "Gråa media player" till vänster.
Det finns som små rosa tecken för Meny, framåt, bakåt och paus. Kan vara lite svåra att se. Men dom sitter liksom längst ner på spelaren i en grå ring.. -Kicka på paus)



-Är det inte för gulligt??!!!


Jag är så otroligt less på min blogg design....
Vill liksom fräsha till den en aning, nu efter jul och allt.
Nu går vi ju mot ett nytt år!!!
Men fantasin är kass just nu och hur jag än vrider och vänder på designen så faller jag hela tiden tillbaka på den
H Ä R headern.
Och man vill ju inte be om tips heller på något vis, eftersom man vill att den ska vara Personlig.....
För alla eran skull också, då måste det ju bli roligare att läsa.
För visst är det så, man läser ju andras bloggar...
Vissa fastnar man för och andra inte...
Men det man hela tiden är ute efter är ju "djupet" och hur pass öppen människan törs vara.
Visst känner man väl ibland att man kanske öppnade sig alldeles för mycket. Och sånna gånger har jag vart snabb att radera inlägget. Fast vissa av er har nog hunnit se dom ändå...
Men nu känner jag att jag inte har vart så öppen på ett tag.
 Och hela tiden handlar det ju om respekt för andra....

Håller någon annan bloggare med mig om det? 
Eller kan ni andra som INTE bloggar förstå?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hon är helt otroligt söt gullungen ;-)



Ser fram emot det vi pratde om igår, vill att det ska ske typ NU :)



Kram

2008-12-29 @ 17:44:29
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Carro

Sofie: JAG ser verkligen fram emot det. Så att något händer någon gång!!!!!!!!!!! Börjar bli helt otålig och tappat intresse snart.....

TACK TACK TACK!! För att du är så snäll och vill hjälpa mig. P U S S!!

2008-12-29 @ 17:47:32
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Sofie

Å, ser nu att du utökat inlägget sedan jag läste sist ;-)



Jag håller med om att man blir less på sin design i bland, och det är underbart när man fixar till nåt man trivs med, det blir likkosm roligare att blogga då på nåt konstigt vis!



Jag har valt att inte vara så "djup" på min blogg, med tanke på hur många som läser och hur allt man skriver kan missförstås. Vill likosm inte "lämna ut mig" i hela cyber rymden. Visst delar jag med mig av min vardag & så, men inte av mina innersta tankar.

Dom delar jag med mina närmsta vänner ist :-)



*Kramar*

2008-12-29 @ 18:38:19
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: -Bakeba-

Skulle också vilja göra min blogg mer personlig men eftersom jag valt att ha ett "påhittat nick" och vara helt anonym för alla utom dom jag avslöjar mig för så kan jag inte göra min blogg personlig.....inte just nu i alla fall men kanske i framtiden. Eller så kanske man ska ha 2 bloggar.....hmmm, tål att funderas på!

Jag går inte så mkt utifrån bloggarnas utseende utan från skrivandet...



Underbar tös ni har...

2008-12-29 @ 19:08:42
URL: http://babbel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej Gry!



Nu har jag & Teomina lyssnat på dig jättemånga gånger och hon vill bara höra dig sjunga om och om igen.

Du är så duktig att sjunga.

Hoppas du har ett bra jullov!



Kram Teomina & Jennie

2008-12-29 @ 19:20:50
URL: http://skruttebang.blogg.se/
Postat av: Marie S

Vad gullig hon är. Ni har verkligen tre super gulliga tjejer. Kram Marie

2008-12-29 @ 19:30:50
Postat av: veronica

men ååå vilken sötunge alltså =)

2008-12-29 @ 20:33:28
Postat av: Supermamsen

Det var länge sedanjag var in till din blogg nu ..Oj vad bebisen blivit stor ...o fantastiskt vad söt hon är ..

2008-12-30 @ 18:51:57
URL: http://supermamsen.blogspot.com
Postat av: Angela

:) ja, då vet man att det lönar sej att sjunga å spela på dagis. Hon e ju fantastisk, har ett språk som är otroligt för sin ålder. :) Åsså e hon väldigt söt!

God fortsättning på nyåret!



Kram fröken Angela

2009-01-03 @ 11:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test