NU Äntligen!!!


Den är äntligen MIN MIN MIN!!!!
Min snälla söta mamma köpte den till mig i dag! Känner mig en smula bortskämd....
Så nu mina vänner ska det bli foton här på bloggen!!

Jag har ju redan börjat!
Shoppade loss till lillpluttan (Grysan) idag på jobbet.
Hon var verkligen i stort behov av sommar-plagg. Här kommer lite bilder på inköpet:

image695

Tre sommar klänningar. Den rosa i froté faktiskt, även över-tröjan, den randiga, också froté.

 Men har ni sett en sötare jeanskjol, än den här i strl 86?!            *tok ler

 Sköna sandaler bara.... En matta!! (Ej på Kapp ahl)



DJUREN HÄR PÅ GÅRDEN NU:

image699

8st Söta små bäbisar som snart är lev klar.
Irma och Mathilda säljer dom. 3 st tingad.

image700

Scott

image701




Det var allt för idag!
Bara en liiiiiten till...............

En bild på min egen DonJuan (eller ska jag kalla honom Färdinand):





-Ja ja jaa..... Han knäppte en på mig också **skratt
Ibland har vi så kul när vi får vara lite knäppa!



Våra äppelträd var bara såå vackra!

Ha det!



Kommentarer
Postat av: Maria

Bilderna från mobilen var ju jätte bra. Vilka söta sommar kläder Gry fått.
Tjing

2008-06-03 @ 22:54:48
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Bodil

Gú så söta kläder till lilla gry nu måste ju jag ut å shoppa åt Johanna också blev så sugen... korten på er var jätte fina! Kram

2008-06-04 @ 09:35:51
URL: http://trollmammas.blogg.se
Postat av: yvonne

Ja du har tur du som fått en sån mobil.Snygga kläder till pyret

2008-06-04 @ 21:22:03
URL: http://ygradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test