Ojojoj

...Vilka problem jag har fått med bloggen sedan den flyttades.....
Jag hoppas att det blir bättre.
Men snälla någon, kan ni svara på varför jag inte alls kan förstora bilderna som är små. Varken på min egen blogg eller er andras bloggar????????????
Och när jag nu ska ladda upp bilder så blir det bara en vit ruta, inge mer....?

Åsså är jag totalt missnöjd med bloggens design...
Jag ångrar så otroligt mycket att jag tog bort den som var innan jag lät min syster göra om den... DEN var faktiskt jäkligt avancerad. Och nu var det ett tag sedan så jag minns knappt hur man gjorde.
Headern går fint. Men alla linjer och alla olika placeringar av olika saker, DET är besvärligt tycker jag.
Man borde ha antecknat. Jag fixar det säkert, men det tar sån TID!!!
Och det ÄR faktiskt mycket mycket roligare att blogga om sidan är fin och man är nöjd med den.




Kommentarer
Postat av: Sofie

JO det är skojigare om man trivs med designen! Jag skrev i går kväll i min blogg jag oxå att min design är på G att bli ny..ska bli så skönt.

Kram

2008-06-10 @ 09:27:05
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, det är roligare att blgoga om man är näjd med sin blogg. Själv tycker jag min är pisstråkig!

Kanske du kan lära mig? Jag får myror i baken av allt piller, så jag orkar inte bry mig. :-P

2008-06-10 @ 15:10:27
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test