bilder

Tjena gott folk!
Ja, helgen har vart "fullspäckad" (som man säger) **ler
**Middag på fredag här hemma.
Menyn:
image569
**Skratt.- DET var skoj!!

  

-Efterrätten!!
  image577
-Vi hade KUL!



LÖRDAG
firade vi min pappa (Som fyllde år igår 17/3, samma dag som Mathilda)

image580

Hos pappa:

 
Lena hade gjort SUPER goda pajer!
(15 st) - Ghhaa!!


  
 
 image589image590
Två tjejer till , hittade Irma och Mathilda.
Det var Linda och Malin. OJ, vad som skrattade och hade roligt.

SÖNDAG

Då var jag på Bosjön och gjorde Kolbullar (för första gången), till nästan hela jägarexamens gruppen.
Vi hade det väldigt trevligt!
TACK Gerd och Carina för den fina ljuslyktan JAG fick!!
image591
På kvällen firade vi Roberts 40-års dag!!

image592 


Jaa, det var väl våran helg i STORA drag!
Vad har NI gjort då?

Kramar till ER ALLA!




Kommentarer
Postat av: Mia

Att du hunnit med! :-o
Av bilderna att döma så ser ni ut att ha haft väldigt trevligt!

2008-03-18 @ 15:10:26
URL: http://woodland.blogg.se/vikt
Postat av: Anna-Maria

ja det var väl det jag trodde...att helgen skulle bli rolig och trevlig :-)
Själv så har man ju jobbat så roligare än så har man inte haft det....ha det gott!!

2008-03-18 @ 22:23:45
URL: http://skorpion72.blogg.se
Postat av: svärmor

Ja det var verkligen kul,det gör vi gärna om. Hihi

2008-03-20 @ 15:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test