Brydd!?...

...Eller?
Ja, inte kan jag hålla mig i från bloggen inte...
Tänkte faktiskt ha bloggen nere ett tag till. Men insåg att det var lite svårt.....
Jag har en massa bilder som jag skulle vilja publisera. Åsså får jag väl se hur många som fortfarande "gluttar" in här. *ler
**Gry (minstingen) har ju faktiskt opererat sig, ögat.
Lillgumman. Det var såå otäkt att vara med henne på sövningen. Trodde att jag var stark nog att klara av det "bra".
Men oj var jag bedrog mig....
Hon är ju av MITT kött och blod! Så hur kunde jag bara tro att jag var så stark...?
När dom la masken över hennes lilla ansikte och hon vevade förtvivlat med sina små armar,
för att sedan stirra mig rakt i ögonen av förtvivlan,
då var det jobbigt.
När hon sedan tillslut slöt sina små blå, då greps jag av panik!!
Och då blev jag tvungen att lämna henne i okända människors armar, för att själv gå till en väntsal.
Jag hann knappt stänga dörrarna bakom mig när jag klev ut ur narkoslokalen innan jag brast i gråt.
Men ALLT gick ju så klart BRA!!
Här är lite bilder. Från början till slut.

 
Väntar på sin tur.

 
Emla på lill handen också

 
  Bygger pussel i
 väntan operationen.

 
 
Här har hon fått lugnande
 och alvedon i stjärten.
*lite ledsen då.
Och hungrig. Eftersom hon inte ätit på 15 timmar.

RESULTAT:

image519

 

Det var det.
Nu till Åre-resan och alla bilder därifrån!

Vi hade super kul.
 Jobbigt bara att tänka tanken att vi var inomhus i Åre en hel helg...Grrr..
Fast på Lördagen så var det väldigt blåsigt och snöigt, så anledning fanns det ju i alla fall.
Och fest blev det!
Både Fredag och Lördag-kväll. Och krogen hittade vi till också!! **Skratt
På Fredag la vi oss kl: 03.00 på morgonen och på Lördag 05,00.
Vi bodde på Holiday club. Och det kan jag verkligen rekomendera!!
Äventyrsbad, golf, bowling, barer m,m fanns där inomhus.

  


  
 
  
  
 

Våra nya tröjor;





Mer bilder kommer......
Men det tar sån tid att ladda upp dom, så jag orkar inte mer nu.

Kisses!!!!



Kommentarer
Postat av: Gittan

Visste väl att du kulle komma åter till slut. har kollat dagligen. Så välkommen tillbaka. kram/Gittan

2008-03-03 @ 13:33:53
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Jennie

Vad roligt ni verkar haft det i Åre. Vilka var du där med? Vad duktig Gry verkar ha varit på operationen. Goklimpen vettu =) &Två veckor, sen är det indien som gäller va? Snacka om härligt! NU har jag sportlov. Ante är i Stockholm så idag ska jag storstäda och överraska han när han kommer hem i morgon kväll. I morgon ska jag på friluftsliv med pappa =) Kram på dej och kul att du är tillbaka med bloggandet!

2008-03-03 @ 13:50:43
Postat av: Daniel

Gittan: Jag känner mig verkligen välkommen då du skriver att du har "gluttat" VARJE dag! Hihihi
**kram

Jennie: Vi var i Åre med Daniels arbetsgäng!
Det blir inte utlandet förrän v.16 för oss. Mamma ändrade sig ang, barnvakt.
Kul att du har sportlov, det har ju mina små också!! Ha det så mysigt med pappsen i morgon! Och hälsa honom så mycket!! :)
**kram

2008-03-03 @ 15:53:39
Postat av: Mia

åååhhh... Välkommen tillbaka!!!!
Vad roligt att se att du hittat hit igen. Klart att jag gluttar in ibland för att se om du kanske trillat dit igen. Men nu var det några dagar sen jag kikade förbi.

Vad skönt att operationen gick bra. Jag skulle nog inte klara av att hålla gråten inne så länge som du gjorde. Joel skulle nog ha vart den som stod brevid när masken skulle dit. Uffa... Hon är tuff eran tjej!
Kramar från granngårn!

2008-03-03 @ 17:52:42
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: carina

Härligt att du är tillbaka igen.Av bilderna att dömma så ser lilla Gry ut att må fint. Hoppas på fortsatt bloggande från dig nu så att man får le lite igen. Har saknat dig. Kram carina

2008-03-03 @ 19:57:37
Postat av: caroline

Mia: Tack tack!! Kul att vara tillbaka. Får väl se om det är ihållande...*ler
Jo, nog är hon tuff, både på det ena och andra sättet!! **kram

Carina: Tack! Jodå, Gry mår så bra nu så. Och vad roligt att du får le när du läser min blogg, sånt gör mig glad!! (Att kunna glädja andra).
Jag saknar din bloggadress???
**kram

2008-03-03 @ 22:03:11
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Jess

Nämen lillskruttan då.. ser så ynklig ut där... skönt att jha det klart =) Å ni ser ut att ha haft riktigt skojjsigt på resan =) Kul =) kramis

2008-03-03 @ 22:19:21
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag anande att du inte skulle kunna hålla dig från bloggandet :-)
Tycke så synd om lilla Gry när man ser korten...:-/ Tur allt gick bra. Roligt att se kort från eran resa oxå!! Nu är det inte många dagar kvar till nästa resa, spännande.
Kram

2008-03-04 @ 06:17:23
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: veronica

Hej, kul att du är tillbaka!! Det är v 12 vi är i Åkersjön, påskveckan...sen har barnen påsklov när vi kommer hem =)
Tur att det gick bra för lill gumman, förstår att det var jobbigt!!
Kram!!

2008-03-04 @ 08:01:38
URL: http://veronica74.blogg.se
Postat av: Anna-Maria

Ihhhh, vad kul att bloggandet är igång igen :-)
Har saknat det...din blogg bjuder ju på sååå mycket kuligheter och tankar.
Vad skönt att operationen för Gry gick så bra, förstår också att det var jobbigt med sövningen...
Låter(och ser ut som) ni hade det jättetrevligt i Åre :-)

Ha det gott!

2008-03-05 @ 20:28:27
URL: http://skorpion72.blogg.se
Postat av: jennie

Jag har inte kunna haft det bättre på sportlovet med solskenet som har lyst över norrland denna vecka. Har åkt längdskidor 2 dagar. Jag hade det supermysigt med pappa på skoterturen. Vi pimplade lite också fångade vi 3 småaborrar. Vi grillade även korv och fikade varm oboy, kändes som man var barn på nytt. Men inte behöver ni åka till utlandet när vi har sånt här väder här hemma =) Kram

2008-03-06 @ 21:26:08
Postat av: Tjuvläsare :)

Yes! Äntligen har min favorit blogg kommit tebax ;)

2008-03-13 @ 22:20:48
Postat av: Tjuvläsare :)

Yes! Äntligen har min favorit blogg kommit tebax ;)

2008-03-13 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test