Haii!

Och vädret fortsätter att stråla och stråla!!
Det är ju så att man bara vill skutta av glädje!

image553

(Bilder ifrån den gångna helgen på bosjön)
  

Angående våran resa till Indien så har det gått många turer om hur vi ska göra.
Det började med att mamma (barnvakten) skulle vara i fjälls i påskveckan, båda veckorna.
Så då rök våra planer direkt.
Daniel ändrade då sin semester till v. 16 i stället för 12. Men även v. 13 (påsklovet).
Så nu tänkte vi att det blir minst bekymmer om vi helt enkelt tar med barnen utomlands v. 16.
-Gissa om dom blev GLADA!!!
Har pratat med Ticket resebyrå nu på morgonen ang priser och så....
Men vi väntar in i det sista med att boka,
 åsså kommer vi dit vi kommer då!
*skratt
Förhoppningsvis GranCanaria.
Det känns bra. Speciellt att se barnen så överlyckliga.
"-Vi ska få flyga flygplan" Var deras första kommentar.

Ha nu en riktigt SOLIG och BRA dag!!
Tag vara på dessa glada vårdagar ni som kan!!

image550

Gry har även lekt med en bläckpenna här i dagarna,
gullig va?:

image551

Hon vägrade titta i spegeln.....*asg
Hon blev livrädd!!

image554

Kommentarer
Postat av: Marie

oj då!
ha en bra dag!
Kram

2008-03-05 @ 14:38:52
URL: http://marie2u.blogg.se
Postat av: Vera

Kul att du är tillbaka. Har liksom saknat att gå in och läsa på din blogg, det har ju blivit en vana. Det låter härligt med semester och det kan jag tro att barnen blev glada. Ni får det nog jättehärligt vart ni än hamnar. Och du, jag ska komma upp till dig nånting framöver. Det har bara varit så mycket du vet och veckorna bara flyger iväg. Sen har vi varit sjuka om vart annat. Vi hörs. Många kramar från mig.

2008-03-05 @ 14:52:18
Postat av: Mia

Hon såg ju otäck ut lilla fröken. Så jag förstår att hon inte vågade se sig i spegeln. :-D

Gud så roligt för barnen att få följa med. Jag minns delar av min första utlandsresa än. Var nog inte ens fyllda 4år då. Men jag minns hur man gled upp i baren och beställde 7up. hahahaa....
Hoppas verkligen att ni kommer dit ni vill!

2008-03-05 @ 19:52:19
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Anna-Maria

vad synd att det inte blev en sådan resa som ni hade tänkt er från början (på tu man hand) MEN vad myyyyysigt med en resa för hela familjen!
Kan tänka mig att barnen blev överlyckliga,
vilket äventyr!

Detta med pennor och små barn är något speciellt, barnen i sig blir ju rena konstverken...vår 2 åring fick tag i en spritpenna!!!för ett tag sedan, behöver jag säga att den var rätt svår att tvätta bort...hihi!

2008-03-05 @ 20:40:20
URL: http://skorpion72.blogg.se
Postat av: Ellenor

Heej, vad roligt att du skriver igen. Har saknat dina inlägg =)

Ja det bar Martin emot att sälja Tjärnberget, men nu i efterhand säger han att han inte skulle kunna flytta tillbaka. Nu har han ju liksom fått se hur det är att bo stort (större iallafall, hehe) Ni åker snart utomlands va? Gud så härligt, jag blir riktigt avis, hade velat hinna med en resa innan bebisen kommer, men dessvärre finns inga pengar till det. Så det får bli nån gång senare!

2008-03-05 @ 21:34:06
URL: http://inlevelse.blogg.se
Postat av: caroline

Marie: Detsamma!

Vera: KUL! Du vet att du/ni är SÅÅ välkommen!

Mia: Visst är det bra att man minns allt som var roligt när man var liten?! *ler

Anna-Maria: DU, jag kan förstå att det var svårt att få bort den permanenta pennan... Hihihihi

Ellenor: Men nu har du bebisen att se fram emot. Vem vet? Kanske resorna är betydligt billigare om några år också *fniss
Ha det så gott!!

2008-03-06 @ 12:06:11
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: jennie

då har du din studentskylt klar åt gry då =) Kul att hela familjen ska åka till utlandet!Kram kram och sovgott

2008-03-06 @ 21:16:15
Postat av: Sofie

Jag kan tänka mig att barnen blev överlyckliga över att få följa med utomlands!! Jag skulle längta som bara den!! ;-)
Vilken kanon ide' Jennie kom med ang student skylten!! Klockren!
Kram***

2008-03-07 @ 07:52:40
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test