Händelserik

Det kommer att bli en händelserik helg!
I morgon ska vi åka på Systemet, Ikea och Willys. Sedan måste vi vara tillbaka till kl: 13.00 då vi har föräldrakvart med Irmas fröken.
Sedan hem och laga en tre-rätters middag!! -Så skoj!!
Det är ju som jag tidigare nämnt på tiden att vi bjuder hit Daniels hela familj!! **flirt
Jag längtar verkligen.
image566


På Lördag ska vi fira min kära pappa, på hans 50-års dag!
WOW!
Snacka om att åren drar iväg.....
-Hurru pappa!! För mig känns du bara yngre och yngre.
 Eller är det jag som blir äldre och äldre...
-NEJ, självklart INTE! *ler
(Ung och "nästan" orörd!!)

image567




På söndag ska jag bjuda jägarexamens-gruppen på lunch uppe på Bosjön!
Och det ska bli roligt. Vi var en riktigt rolig grupp.
Tack Gerd, för att du ringde idag och undrade om du skulle hjälpa mig med något. Det var väldigt snällt och omtänksamt!image568

NU ska jag tända några ljus och bara lägga mig i soffan å jäsa.
För att spara alla mina krafter till den HÄR roliga och händelserika helgen!

image565
TREVLIG HELG

Kommentarer
Postat av: veronica

hoppas att ni får det trevligt i helgen med middag och allt, låter ju super mysigt!!
Ha det så bra **kram

2008-03-13 @ 20:17:18
URL: http://veronica74.blogg.se
Postat av: Mia

Du har verkligen fullt upp du!
När ska vi hinna med en kopp kaffe då? *skratt*
Nu har jag äntligen sett Martin och Ellenors katt! IDAG! Måste ju se mitt barnbarn. ;-)

2008-03-13 @ 20:17:29
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Carina

Sköt om dig nu Caroline och försök att ta det lugnt också.Glöm inte att skriva listor
så går det lättare.:) Du måste ta hand om dig själv också. Vi syns på måndag kanske. Kramar Carina

OJ OJ oJ =
Gry
(ler)

2008-03-13 @ 20:21:45
Postat av: Sofie

Oj vilken helg ni har framför er!!;-)
Ska bli jätte kul att ses i morron, det var verkligen länge sen! Men nån tre-rätters behöver ni väl inte ställa till med ;-) Det är ju bara "vi"...:-)
Kramiz**

2008-03-13 @ 21:15:56
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Angelica

Åhh vad skoj. Jag kommer en stund i alla fall. Har en födelsedag att fira med som jag hade glömt *skäms* Men jag dyker upp till 11.00! Är ni synliga nära vägen eller får man leta lite? ;)
Kram

2008-03-13 @ 22:28:36
URL: http://anga.blogg.se
Postat av: svärmor

Det ska bli kul att vara ilag i morrn,men tat lungt,jag säger som Sofie.......det är ju bara vi.se hellre till att du är pigg så vi kan tjoa.Hihi

2008-03-13 @ 23:12:59
Postat av: Lisa

Hejsan Carro, kan du inte lägga ut en bild på dig när du har halsbandet på dig. Jag vill så gärna se hur det blev.
Nu har jag varit och köpt nya material till nya smycken. Det är så roligt och avkopplande att sitta och pyssla på.
Kram från Lisa

2008-03-14 @ 12:20:15
Postat av: Anna-Maria

Hoppas att du/ni haft en trevlig helg med massor av god mat och 3vligt umgänge...utifrån din beskrivning av helgen så har den väl inte kunnat bli annat än trevlig :-)

2008-03-16 @ 22:17:27
URL: http://skorpion72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test