Nej Nej

Tro inte att jag har gett upp bloggandet igen!  Det har jag inte....
Är bara så jävla bakis i dag så jag orkar inget alls känns det som.
Och det värsta är att jag har lovat mina kära vän, Lars, att vi ska dricka och surra hela natten i natt!
Ge mig kraft!! Hur ska en trebarnsmamma som känner sig som jag gör nu klara av det!??
Nu sitter det säkert något snille där ute och tänker att "skit i det då".
Men jag vill ju också, det är ju kul fast liiite jobbigt just NU.

Ha en fruktansvärt trevlig lördag alla ni!

I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Anonym

!!!!????

2008-03-08 @ 12:55:50
Postat av: Mia

Du skulle ha tagit dig en rejäl återställare direkt du slog upp ögonen. hahaha....
Hoppas du har piggnat på dig till nu.
Ha en skön lördag!

2008-03-08 @ 15:53:55
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: caroline

...vilket betyder??

Mia: Hahaha! Sånt har jag aldrig klarat av, fast jag har hört att det ska funka. *ler
Känner mig lite piggare nu efter duschen och lite friskluft. Ha själv en riktigt skön lördag! **Kramiz

2008-03-08 @ 16:40:38
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test