Tack!.....

image563
....ALLA ni som kommenterade mitt förra inlägg!
Jag kan säga att jag fick börja med att skratta regält när jag först läste Lizzens kommentar!
Sedan blev jag såå glad när jag läste att Sofie var glad!! Hahaha!!
Fick BRA tips av Mia, Lisa och Maria som fick mig att fundera lite MERA....(Oj, det vart rimm **skratt)
Och DU Evve: Klart du ska fixa fest bakom ryggen på Lars, ;o) *Hahaha
Angelica: Klart vi ska träffas på Söndag!! *ler Kl:11.00 på Bosjön. Dom som vill tar med sig fiskegrejor. ;o)
Och DU svärmor, gjorde mig lika glad som alla andra, för att det gick å ändra dag på middagen, tills på fredag. TACK!!
Och så sist men INTE minst: Du anonyma som skrev en kommentar till mig på mitt förra inlägg.... Hmmm -Du gjorde mig riktigt nyfiken! *ler.
 JAG vill självklart att ALLA jag känner  som VILL komma, kommer!! Även DU, vem du nu är. Spelar ingen roll om jag känner dig lite eller om jag HAR KÄNT dig i mina yngre dagar. -KOM!!! 

IDAG: Städa först, sedan promenad med Carina.
Och sen är det väl maten som står på tur!

Hoppas att den här dagen kommer att ge er många skratt!!
-För ett gott skratt förlänger ju livet!!

image562

PUSS PÅ ER!!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahaha, va trevligt att man kunde glädja nån genom att vara glad!!
Kram

2008-03-12 @ 08:20:20
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för promenaden Caroline. När jag kom hem hade jag fått två STORA blåser på hälen, men ska man bli fin får man ju lida pin heter det ju:)Kram Carina

2008-03-12 @ 15:49:23
Postat av: vera

Hejsan!
Till att börja med får jag tacka så mycket för sist. Det var roligt att träffas och pajen var verkligen supergod, den ska jag också ta och göra nån gång nu när jag vet hur den smakar. Och angående förra inlägget så tycker jag också att det kan vara bra att ta en slant istället för presenter, då behöver ju inte ekonomin avgöra vilka man ska bjuda eller inte. Och det kan ju faktiskt vara svårt att komma på nåt bra till en 30-åring. Du närmar dig med stormsteg nu, men ha inte för mycket ångest kring det nu utan njut av livet och eran kommande semester, det är du värd!Vi ska ju alla kliva över gränsen så småningom...Nu håller jag på att packa och ladda för våran åre-resa. Ett mörkt moln bara och det är att Henke ligger i 40-graders feber och vi åker imorrn,suck! Är det inte typiskt när man ska få lite semester tillsammans och längtat till denna miniresa. Oj, det blev ett längre inlägg än jag tänkte, men ha det så jättebra. kram från mig.

2008-03-12 @ 17:15:46
Postat av: Mia

Små tips är alltid bra att få. =)

Jo, jag SKA förstora den bilden. Men har inte fått fingrarna ur än. hihi...
Det kostar ju pengar, och dom växer itne på träd just nu. Svårodlade. ;-)

2008-03-12 @ 20:46:41
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Evve

Nu har jag ändrat bakgrunden, jag är ju lixom inte så duktig på det hära med att få en snygg sida. Men nu är det bättre!:0)

Du får väl kanske småhjälpa mig med det då:P

2008-03-13 @ 15:53:24
URL: http://diixol.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test