?

image670

Här kommer i alla fall lite bilder.
Från bröllopet som vi var på i helgen och på bruduppsättningen som jag hade gjort:

image675

  
 

Det var såå vackert!
TACK för en trevlig dag. Och dom bästa bilderna spar jag åt brudparet!
*ler


Åsså har jag ju även lite häst bilder också.
Jag har ju som ni säkert förstått lejt bort inkörningen på min unghäst (3 år).
Efter tre månader så är det här resultatet:

image676

(Jag är överlycklig)
Bilden är inte alls bra. Men den ENDA! Annars filmade Daniel när jag åkte bakom Scott.
Men jag vet inte hur man lägger in filmer här....

Nu har jag ett stort problem.
(Tror att jag stjäl min systers lurighet och tigger om pengar på bloggen...-pappa?? Får jag låna?)
*ler
Men i tre månader har jag sökt en arbetssele till stor häst. Och det vill jag lova har inte vart lätt.
Nu har jag äntligen fått svar på en annons som jag själv satte in på blocket.
En bra sele som jag hämtade i Bergsåker nu i kväll, för att testa strl. Och har redan provat den och skickat bilder till Nisse (uppfödaren) för rådgivning. Den satt bra och var i gott skick. Lite fix bara.
2000:-
Men kruxet är att jag har ju inga föräldradagar att få betalt för den här månaden. Och lönen är ju förskjuten en månad framåt. Faan också, när det äntligen dyker upp en sele.
Men det kanske löser sig.

Här är bilder på selen:

image677

Den är liiiite stor nu, sa Nisse. Men den kommer att bli perfekt!!
(Det är Daniel som står bakom honom...Hihihi.)
Ser väl inte ut som min lilla "bäbis-häst" **Lerimage678

Puss på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Styra om designen? Du har ju nyss ändrat ;-)Men det är alltid kul att byta ifs :-D

Hoppas det ordnar sig med pengar så ni kan köpa selen! Det är ju såå roligt att köra!

KRAM

2008-05-22 @ 23:41:06
Postat av: Moster Sussie

Hej Gumman!
(jag kan inte sova....)

Ja det ser väl ut att passa rätt så bra. Min spontana tanke är bara: vilken tunn bossa. (seer tunn ut...) Men dom kanske inte är tjockare nu för tiden... Det lilla som sticker ut växer han i, om han ska gå upp ca 100 kg till. Ingen fara...
Går det att justera bredden en liten aning till, ifall han blir lite bredare...?

Kommer och åker tillsammans med dig vid första bästa tillfälle!
Ska bli kul.
Jag är inte rädd....hmmmhmmmmhmmmmhmmm
Never ever....
Kram!

2008-05-23 @ 01:06:52
Postat av: Moster Sussie

DEN, ska det naturligtvis vara....

2008-05-23 @ 01:08:47
Postat av: caroline

Sofie: Jo, visserligen är designen ändrad.... av min syster. Men nu är jag sugen på att göra om den själv. Det tar ju bara sån faslig tid! Så jag måste vänta tills jag verkligen har tid.
Som på beställning så ordnade sig pengarna! Jag fick en oväntad lön ifrån Kappahl idag! Weiiii!!
*Kramizz

Sussie:Jobbigt att inte kunna sova bra. Men det brukar i regel ha sina anledningar.
DU har så rätt, det är en tunn bossa. Men den räcker sa Nisse (till det priset). Dessutom saknas "Deckeljorden" (eller hur sjutton det stavas). Och så fattas metallringarna på lokarna som tömmarna ska gå igenom. Men jag tänker lämna in den på Hangrens. Nypris på selen är ca 12 000:- (!!!!!).
KUL om du vill åka med nån gång! Idag har jag och Scott gått på långpromenad! Han är så underbart barnslig och nyfiken å lugn.... Ja, kort å gott, jag älskar den hästen.
Kram på dig.

2008-05-23 @ 08:05:03
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: svärmor

Oh vilket fint brudpar och bruden var jättesnygg i håret. Det hade du gjort bra!!!!!
Hoppas det går bra när du ska köra Scott. Ta det lungt bara. Kram

2008-05-23 @ 09:15:50
URL: http://ygradin.blogg.se
Postat av: Mia

Jäklar vilkena bautahäst! hihi...

2008-05-23 @ 13:03:32
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Maria

Så vackert med brudpar. Tårtan hade min syster dotter varit med & gjort. Inte illa.
Tjing från grannen.

2008-05-25 @ 23:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test