extra inlägg

Ja måste bara skriva av mig lite...
Börjar faktiskt att bli skit nervös över morgondagen. För jag vet hur yr i bollen jag brukar vara när jag har vart mamma ledig och man kommer tillbaka till jobbet.
Man har bara tänkt på hemmet och barnen i två års tid!!!
Åsså ska man börja "släppa" lite av det för att kunna vara social och trevlig.
Jag har dessutom inte ett skit att ta på mig, då vikten bara har ökat efter min "jojo-bantning".
Men den delen hoppas jag kunna ta itu med nu i samband med jobb, tror att det ska funka.
Åsså kassan!!!! Känns inte som att jag minns ett skit av den på jobbet!!! SHITTT!!!!!!
Jag har i alla fall plockat ihop här hemma och lagt fram alla kläder till barnen. Nu återstår "bara" planeringen över mina egna kläder. Och fattig är man också när man har gått hemma och snålat med föräldra dagar in i det sista...... Så det lär nog dröja innan jag har råd med nå nya kläder.... -Pust!!!!!!
Egentligen är det väl kanske DET jag borde önska mig i 30- års present, presentkort på klädaffärer.
Men jag har önskat mig presentkort på *ikea och *sköna under i stället...
-HJÄLP!!!
Det märks att jag är skit skraj va????!!!!
Tur att man är ledig på tisdag så att man hinner andas ut och fundera lite.
På onsdag ska jag jobba på Kappahl ute i birsta. Långdag, mellan kl: 10.00-22.00 (Téma dag)

Trevlig kväll där ute!!

-Wish me luck!!




image666


Kommentarer
Postat av: camilla H

Lycka till imorrn! Det kommer gå kanonbra och bara du kommer dit så känns det snart inte som du varit borta alls! Förutom att det kommer vara kuul att åka till jobbet!
Lyllos oss som har ett jobb att gå till, jag skulle bli galen annars!

Ha en bra dag imorrn!

2008-05-04 @ 22:06:27
Postat av: jennie

det kommer att gå så bra så. Du kommer att komma in i jobbet fort. Det är som när man lär sig cykla, det sitter i ryggmärgen...men lyckospark i baken får du av mig ändå =) kram och sovgott!

2008-05-04 @ 23:18:22
Postat av: MaDe

Lycka till, kommer säkert gå superbra!

2008-05-05 @ 02:32:33
URL: http://jagefrisk.blogg.se
Postat av: Sofie

Det kommer att gå bra, det där kan du, det är jag övertygad om!
Lycka till!
Kram

2008-05-05 @ 06:26:24
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: emma

kul att du får börja jobba igen

2008-05-05 @ 06:56:45
URL: http://fjeril.blogg.se
Postat av: Anita

Lycka till på jobbet idag!!
Klart allt kommer att gå bra men tankarna finns nog hemma och på dagis också..*vet**minns*....:-)
Jodå, nu tar vi tag i vår vikt!!
Tänk på vad vi ska göra i augusti!!

Kram!!

2008-05-05 @ 07:28:17
Postat av: CARINA

kLART ATT DET GÅR BRA.(Det sitter i ryggmärgen)

2008-05-05 @ 09:18:19
Postat av: Mia

Hoppas det har gått skitbra idag!

2008-05-05 @ 20:17:33
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Gittan

Lycka till/Gittan

2008-05-06 @ 08:36:05
URL: http://www.gittanwb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test