Härligt!

Ja, då var morgonens promenad med Scott avklarad. Åh vilket härligt väder det är!!!
Vi gick ner till strandkanten för att han skulle få nosa på vattnet, hihihi...
Men oj vad osäker lillen blev. *ler
I morgon tror jag att vi ska ta å gå över gärnvägen och igenom byn.
Måste nog kolla tågtiderna först, så att det inte börjar att plinga precis när man står på rälset. (Ghaa!)

Och jädrans katter (tror att det är dom i alla fall),
I morse när jag var ut till kycklingarna i stallet så var 12 st slaktade utan huvud....
Vilken osis jag tycks ha med mina kycklingar.
men nu har jag "säkrat" dom.

Nu är jag på väg in i duschen, för att sedan göra mig klar för jobbet.
Jobbar 10.55-16.10 idag

Vad ska NI göra i detta vackra väder då?

image682

Kommentarer
Postat av: Ingvor

Vilken otursdag du och sofie har, tror du inte att det är en hermelin??????????????

2008-05-25 @ 12:23:12
Postat av: Johanna

Jag har fått min första blogg-utmaning och skickar härmed vidare den till dig. Se min blogg för frågeställningar. Jag tyckte att det var en kul grej. :) Kram Johanna

2008-05-25 @ 13:59:27
URL: http://www.johannawenner.blogspot.com
Postat av: Anna-Maria

avbitna huvuden...hmmm, låter mer som om ni haft rävbesök. Katter brukar äta i sig hela kycklingen...rävar däremot biter bara av huvudena...
Skönt att kyllingarna är "säkra" nu.

Hoppas du haft en trevlig dag på jobbet!

2008-05-25 @ 19:23:44
URL: http://skorpion72.blogg.se
Postat av: Mia

Män, stackars små dundjur! :-(

Var det dig jag mötte idag? Jo, jag tror bestämt det. Du såg så tillpiffad ut. Skulle du iväg på jobbet kanske? Själv kände jag mig som en ... svettig äckligt sak! ;-) Sjukt varmt för promenad idag.

2008-05-25 @ 19:51:05
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test