IRRITERANDE!

image684 

Kan det finnas något mer irriterande än när man väntar pengar ifrån försäkringskassan, åsså kommer dom inte!!
Samma förra månaden. Då hade som "missat" mig!!??
Tycks vara lika denna månad.
Idag hade jag förväntat mig föräldra penning för 14 dagar...
Men jag har kontaktat dom, så jag hoppas att dom fixar till det.

I morse vaknade Gry kl fem. Hon stod vid våran sängkant och sa: - Gomollon!
Med värsta sööta léendet i hela ansiktet.
Så vad gör man inte... GOSAR så klart!
Men jag var trött. Så jag tog av henne den tunga pinkblöjan och lät henne kliva ner på golvet, som hon ville.
Efter en liten stund så säger hon:
-Oj bajs bajs mamma bajs....
Jag flög ur sängen!! Men det var redan för sent, ack.
Hon hade bajsat på mattan vid vardagsrumsbordet och dessutom klivit i det "några" gånger...
Så det blev så klart duschen för hennes del, direkt!!
Den lilla busen!!!
Hon vet hur hon ska få igång mamma på morgonqvisten!!
**asg

Nu ska jag koka kaffe och sedan gå ut till djuren.
Både Daniel och jag jobbar eftermiddag idag.
 Så jag ska passa på att ta ut Scott på en "lång-sväng" sedan. Kanske att jag även försöker att ta mig upp på hans rygg. (*ler)    Jag får se.... Det jobbigaste är bara att han är såå hög och jag så osmidig.

image683


Kommentarer
Postat av: Ida Frank

I min blogg säljer jag lite kläder, vill du se alla kläderna samlade som jag sålt och har till salu så finns det en kategori som heter (KLÄDER?). Jag har sålt en del men har även JUST NU en supersöt jeanstunika till salu för endast 140kr. Den är söt och i superbra skick. Nästan varje dag lägger jag upp en ny sak som jag vill bli av med, som kan bli din. Det är allt från smycken till jeans till skor, till klänningar, tröjor osv.. Håll utkik vet jag. Hittar du inte något idag hittar du kanske något om några dagar? Vem vet. Finns på msn [email protected] om du hittat något så kan du adda eller bara kommentera bilden på min blogg. . www.ifrank.blogg.se

KRAM!!

2008-05-26 @ 06:44:38
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: Sofie

Hehe, hon är bara för söt lilla gry!! Kan tänka mig att du spratt upp ur sängen, haha.

Hoppas "ridturen" går bra!Du får ta en pall att stå på!
Du har väl nån som dokumentera en åt dig? (fotar) Hihi*

**Kram**

2008-05-26 @ 10:15:34
Postat av: Maria

Jo hon vet hur man ska få dig ur sängen lilla Gry....ha ha ha
Jo han är stor eran Scott...väldigt stor. Hoppas det går bra med turen.
Kram från grannen

2008-05-26 @ 10:42:20
Postat av: Mia

Av att se ett sånt leende på morgonen kan man inte bli morgonsur. Helt underbart är det. Hjärtat smälter. :-D

Ha en bra dag i blåsvädret!
Själv ska jag snart fara in till stan, en gång till! andra vändan idag.

2008-05-26 @ 12:12:03
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: svärmor

Hoppas det ordnar sig med barnvakten. Lessen att jag inte kan ställa upp.Kram

2008-05-26 @ 13:49:39
Postat av: Anna-Maria

Försäkringskassan.....mmmm, här är en till som väntar på utbetalning...*grrr*...tycker OFTA man får inga och efterlysa sina pengar!
Vilket härligt uppvaknande ;-) de kan konsten att få upp sina föräldrar de små liven, hihihi!

2008-05-26 @ 23:13:39
URL: http://skorpion72.blogg.se
Postat av: Angela

Du e otroligt duktig på håruppsättningar och sminkningar! Du borde satsa på det där, Caroline!

Kram Grys fröken

2008-06-10 @ 18:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test