Satans jävla skit!!

Jag blir så elak och ledsen så fy sjutton!!
Idag när jag kom ut till kycklingarna så var yttligare 14 st ihjäl bitna!
Det måste vara en Hermelin som kommer in igenom kaninburen. Dom dödar ju för nöjes skull har jag hört.
Så av 45 kycklingar så har jag bara ca 15 st kvar......image685



Det har vart en hektisk dag idag......
Jag började morgonen med en "låååång" promenad tillsammans med min häst, Scott. Vi gick till mina svärföräldrar i Viskan och tillbaka = 8km. Och det var verkligen skit jobbigt!! Men nyttigt. Då menar jag både för mig och Scott. Vi behöver jobba upp ett regält förtroende
till varandra. Och det känns att det bara blir bättre och bättre när vi går på våra promenader.

Fem minuter efter promenaden så kom Ann-Charlotte ifrån Fränsta, för att jag skulle göra hennes "prov-bruduppsättning" och sminkning. (Före och efter bild kommer i morgon). Hon var klar strax före halv tre.

Och kl 15.00 hade jag föräldrasamtal med Mathildas fröken på förskolan.
Och det var bara possitivt alltihopa. Mathilda är så duktig och snäll jämt. Fast i dag var första gången som fröknarna hade sett Irma och Mathilda bråka på riktigt..*fniss
-Kärleksbekymmer på skolgården, som inte fick avslöjas!!
Dom grinade bägge två.
Men tillslut hade dom kramat om varandra och sagt förlåt.
-Sötungarna våra!!!

HA DET BÄST ALLA DÄR UTE!!

Kommentarer
Postat av: lisa

Ojdå, vad trist. Kycklingar som är så söta.
Jag gör ett nytt försök till att få en komentar om din 30års fest. Jag vill så gärna se bilder och höra hur du hade det, vad du fick för presenter. Men det kanske var en tråkig fest,eller hände det ngt?
Själv så börjar jag lite smått att planera min 30års fest. Jag hör av mig senare om inbjudan.
Kram från Lisa

2008-05-27 @ 20:09:51
Postat av: Sofie

Men gud så trist med dina kycklingar! Det kan inte vara katten som tar dom??

*Kram*

2008-05-27 @ 20:30:35
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud så tråkigt med kycklingarna!

Du har legat i du ser jag. :-D Lååång promenad har du gått. Jag borde också gå så långt. Men Leo blir rastlös i vagnen då.
Du har väldans stor vovve i kopplet med andra ord. hihi...

2008-05-27 @ 20:30:53
Postat av: svärmor

vad hemskt med kycklingarna,det är skitjobbigt när sånt händer.Kram

2008-05-27 @ 22:49:12
Postat av: Anonym

Fy va tråkigt med kycklingarna. Hoppas du får behålla dom som är kvar nu.
Måste se små häftigt ut när du & Scott är ute & promenerar...fniss
Kram

2008-05-27 @ 22:50:31
URL: http://lofgrens,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test