FARSDAG






TUSEN TACK FÖR IGÅR, ALLA SOM DELTOG!!!
Men ett speciellt TACK till Bert och Ywonne som lät oss hålla till hemma hos dom på kvällen.
Det var mycket trevligt hela eftermiddagen.



  
 


Svar på mina röntgen prover:
Femte ländkotan är tillplattad och saknar dämpning (alltså geléfyllda kudden mellan kotorna).
Så kotorna skaver mot varandra och på mina nerver. Därav den jobbiga smärtan.
Ett "lindrigare" diskbråck.
Det kommer aldrig att kunna bli som det har varigt, MEN det går att träna sig bra.
Fast det kommer att ta låååång tid, sa Bodil (läkarn).
Men det känns i alla fall bra att veta vad det är. Tur att jag inte gick till kotknackarn!!

 Åsså vill jag ju verkligen visa vad glad jag blev,
över ett skåp som jag fick av min pappa. Som var furufärgat,
men som min svärmor målade om och Daniel bytte knoppar på:



Jag blev jätte nöjd!!


Ni som var intresserad av ljusen: Jag säljer dom.
Så hör av er om ni vill beställa. Jag tänkte skicka in en till beställning före jul. På Fredag!
Jag betalar ljusen samtidigt som dom beställs, så därför är jag tacksam för förskotts-betalning.

Ha en bra dag alla! Kram



Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack själv för igår!! Jätte skoj!



Skåpet vart jätte fint! :)

Va kuslig min hand/arm ser ut på det vackra kortet på mig.. ;)



KRAM

2008-11-09 @ 14:19:40
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: svärmor

Tack själv för igår,det var jätte trevligt. Skåpet vart jätte bra!

2008-11-09 @ 16:31:58
Postat av: lisa barndomskompis

Hej igen. Nu sover Samuel så gott. Nyäten och ny blöja. Ja, för våran del så var det första farsdagen för Jonas. Det kändes underbart. Det trodde vi aldrig att vi skulle få uppleva. Sedan på kvällen kom morfar (Curt) och farfar med respektive. Vi hade det jätte mysigt. Jag serverade Tacos och efterrätten hade jag lejt bort, då jag själv är dålig på att baka. Skriv gärna något tillbaka. Jag skulle bli så glad då.

Må så gott och ta hand om dig och din rygg.

Kram från Lisa

2008-11-10 @ 09:51:16
Postat av: Caroline

Lisa: Hej lilla vän, men vad jag är nyfiken på att få se Samuel. Jag kommer så hemskt gärna och hälsa på er, bara jag får tid. Men det ska jag se till att skaffa mig!! Han ser så söt ut på bilderna som du har skickat. Du skrev att han var lik sin far, men det såg inte jag. Bara att han var sin söta mamma upp i dagen!! Förstår att era mor och far-föräldrar måste vara mäkta stolta! Jag kanske kan komma till veckan? :o)

2008-11-10 @ 20:06:27
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Mia

Tänk vilken skillnad det gör med färg!

Ett skåp får ju en helt ny skepnad!



Själv ska jag försöka få bort två lager med färg på vårt matsalsbord.

Vi har ju bara en massa hoppplock av möbler, så man får ju liksom göra det bästa av det. :-D

2008-11-11 @ 21:09:15
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test