Rubriktorka....



Det är lika kul att se varje gång hur flitiga ni är att läsa min blogg! Tack snälla ni!!
Och TACK för alla vänliga kommentarer som jag fick för bildspelet. Det var faktiskt riktigt roligt att göra! Så säkerligen kommer det att komma flera.
Igår var jag på röntgen på sjukhuset.
 Och så blev jag sjukskriven i två veckor till, för att ryggen ska få en chans att hämta igen sig.
Men det är svårt ska ni veta. Att inte ta i för mycket....
Man ser allt som behövs göras i hemmet. Och det går INTE att blunda. Men som tur är nu, så har ju min svärmor vart här och hjälpt mig med två av barnens rum och hallen. Och det är jag verkligen TACKSAM för.
Själv har jag tvättat lite kläder och försökt mig på bullbak. (Vilket var mindre bra).



Gry fyller nämligen år om två veckor knappt. 15/11 blir hon 2 år.
Oj oj vad tiden rusar snabbt iväg....
Man har en dotter på snart 10 år och ändå känns det som att jag själv fortfarande bara är i tonåren ibland. Hahaha!!
Men det är väl bra det, antar jag.

 

I förrgår kom alla mysiga ljus som beställdes för otroligt länge sedan....
Och då är det som rena Julafton.
Det tyckte Gry med:



(Partylite)

 

  

Jag har antagit Sofies utmaning!

Tror att Caroline Gradin är en glad tjej med sikte på en tripp
 till Australen inom en snar framtid. Hon fascineras av floran och faunan,
men är lite rädd för maneter, ärligt talat.

(Helt sjukt, faktiskt. Min dröm-resa är just Australien. Och jag ÄR rädd för maneter.)

Jag skickar umaningen vidare.
Skriv ett sms och fråga vem ditt namn är
och skicka till 118100


Nu är det solglasögonen som gäller,
åsså ut i solen ett tag med Ecco!

See you!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh, HUR pallar du att baka bullar med sån ryggvärk??

ja visst var utmaningen lite rolig, haha! :) Kul att du antog den ;)



Ser fam emot lördag! Då ska vi ha skoJ!! :)



KRAMAR

2008-11-06 @ 21:52:31
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Maria

Måste vara nån på 118100 som känner oss...fniss

2008-11-06 @ 23:21:06
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Therese

hej! Såg alla dina partyliteljus o blev grön av avund, är du återförsäljare av såna?

Trist med ryggen det är aldrig kul med värk där bak, man använder den ju hela tiden.

Krya på dig!



Storkramen

2008-11-07 @ 06:23:09
URL: http://preffen.blogspot.com
Postat av: Monke

Jätte snygga ljus, är väldigt avis!!! Var det party eller??



Nu måste du bli bra i ryggen!





Kram

2008-11-07 @ 08:27:33
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Monke

Jätte snygga ljus, är väldigt avis!!! Var det party eller??



Nu måste du bli bra i ryggen!





Kram

2008-11-07 @ 08:27:43
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Mrs K

You have to update darling! ;-)

2008-11-07 @ 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test