Sexpartyn igen!

Ojojoj....
Alldeles nyss kom grannen, ifrån vit-huset här borta. (Vars hundar bet ihjäl en massa höns för mig i våras).
Han hade sett en liten vit kaninunge vid deras parkering. Som bara var som en knytnäve stor.
Såklart våran.
Men jag undrar varför i hela friden den hade skuttat ända DIT bort. Måste ha blivit jagad av något.
Daniel har i alla fall gått bort (eftersom jag låg med Gry) för att se om han kan fånga in den.

Och från det ena till det andra:
I Januari månad så sätter jag igång med nya erotik-partyn igen!!!
Nytt företag och nya roliga produkter!

Och visst kan jag lita på att NI där ute kommer att boka in partyn va??

Passa på redan nu att säkra en helg.
Det känns verkligen skit kul att få komma igång igen.
Kolla in på Husmusens hemsida, det är dessa grejor jag ska sälja!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hund rackarn skäller jämt oavsett liten kanin på rymmen. Fruktansvärt irriterande när man försöker sova. Förstår inte varför han ens har hunden.

Hoppas på att få sova i morgon för nu har jag fixat öronproppar...

Kram

2008-11-20 @ 22:16:18
Postat av: Sofie

Trevligt med lite partyn igen, ska ta och ha ett jag. Finns kanske några på byn som vill komma på ett party med lite god "dricka" som tillbehör...för visst blir det bättre försäljning då? Hahahaha!



Håller tummar &tår att inspirationen håller i sig bara, hehe.



KRAM

2008-11-20 @ 22:29:37
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Monke

Trevligt med party!!



Hoppas du hittar nått i stan!



Ha en trevlig helg!

2008-11-21 @ 14:37:46
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Mia

Kanske man skulle dra hit alla galna mostrar. :-D

Då behöver du ju ialla fall inte fara långt för partyt. :-P

2008-11-21 @ 18:21:30
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test