Just nu....

Just nu:

 

Färgar håret och kyler ögonen.

Ska jobba i Fränsta idag.

Har suttit och planerat för kommande Lördag. Tänkte dra ihop några st på grillning (alla frivilliga) här hemma hos oss.
Man får stå för kött och dryck själva, resten av tillbehören ordnar vi.
-Efter jaktstigen så klart!!  Den LÄNGTAR jag till!! (Lördag mellan kl: 9.00-13.00)
Så därför tänkte jag ordna en fortsättning på denna roliga dag.
Efter grillning så tänkte jag att vi flickor skulle dra bort till Viskan och bada tunna, som jag har bokat.
Grabbarna kan komma senare dom, IFALL DOM VILL.
Vi bastar, badar, myser natten lång!!!

Intresserad??

Lite fina vårbilder på barnen:

 








Och Emil...



Trevlig dag allihop!!

**KRAM**

Kommentarer
Postat av: Sofie

Trevligt med lite grillparty! :) Härligt att grill-tiderna börjar nu! Vi tänkte grilla i morgon :)

Som du vet kan inte jag (vi) komma, jag jobbar...

Men hoppas ni får super skoj! Och lycka till på jaktstigen! :D

2009-04-29 @ 09:42:32
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Maria

Härliga bilder. Glömde ni en hink vid badplatsen? Såg en där i fm när jag gick där.

Själv drar jag nog till stugan på lördag morgon.

Tjing

2009-04-29 @ 18:49:16
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sofie: Tack!



Maria: Ja, det var vi som hade glömt hinken på badstranden . Tack!!

Lyckost som har stuga att åka till!

Men det kanske vi har snart å. flirt

2009-04-29 @ 20:29:10
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

Sötnosarnabarnen!



Kramis

2009-04-30 @ 17:42:21
Postat av: jennie s

fan va skoj. jag kommer och våldsgästar er;) ska bli jätteskoj. det var ju ett tag sen sist. men det knepiga är att när vi väl träffas känns det som om det var igår. slutar jobba 3. så jag kommer direkt efter. kram jennie

2009-05-01 @ 11:37:11
Postat av: Angelica

Tyvärr var vi uppbokade på annat håll den kvällen men supertack för inbjudna vi får ta det en annan gång i sommar =). Hoppas allt är super med er! Kramar

2009-05-05 @ 12:44:16
URL: http://anga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test