Vänskap

Vänner hit och vänner dit......

Flera människor skriver om vänskap. Ärlighet, besvikelser, glädje, förståenden osv.....
Men väldigt mycket negativt tycker jag.
Hur orkar man att lägga energi på det???
 -Man vet väl. Och känner väl själv vad/vem som är rätt och fel...
Det är väl inget man egentligen behöver bekräfta för någon eller få bekräftat.
Sånt känns. Anser jag, helt enkelt.....
Inga ord behövs.
...man vet....
Man vill inte krusa någon för att få behålla denne som vän.
En "viss" förståelse krävs, för varandra bara.

En liten kort tanke bara!

Nu ska jag sticka iväg och  INTE bada tunna...
(Hihihih)
För Jenny höll på att elda upp hela tunnan idag, när hon skulle värma upp den tills i kväll.
Hon tänkte inte på att kamin var i aluminium (vilket blir mjukt i hetta.)
Utan eldade INNAN hon fyllde vatten.

Så vi får nöja oss med att bada bastu!!
I KALL VATTEN!!
Men det kan bli nog så skoj!!!

Hahahaha!!!

Bilder kommer......

Kommentarer
Postat av: Mia

Håller fullt med. Människor man hela tiden måste anpassa sig för och "tassa på tå" för är inte värd att ödsla energi på.

Men väljer man att se sig själv som ett offer i den situationen får man ju skylla sig själv. Jag menar, istället för att se det som en lärdom.



Hoppas ni får en underbar kväll!!!

2009-04-03 @ 20:25:12
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: veronica

bra sagt om vänskapen...amen!

2009-04-03 @ 21:48:44
Postat av: Sofie

Jag förstår inte riktigt texten om vänskap...kanske är det för tidigt på morgonen...hihi



Hoppas att ni hade det skoj i går, ser fram emot bilder!



Kramelikram

2009-04-04 @ 07:23:36
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Mia:

-I agree!!



Veronica:

Känner bara så.



Sofie:

Jag kan förstå om du inte förstår, hahaha.

Jag har läst mycket om det (vänskap) på olika sidor på nätet, både hemsidor och bloggar.

Ville bara kommentera det.



Vi hade riktigt skoj igår kväll.

Jag hade glömt min tel hemma. Därav såg jag inte att du hade sms:at mig. Inga bilder blev det ju heller......



Kram till er alla

2009-04-04 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test