Dagen efter fest

Snacka om att varit trött HELA dagen.....

*Huvudvärk
*Stallet
*städ
*katt lev
*främmande
*huvudvärk
*pizza
*vila i soffan framför film
*främmande
*vila i soffan framför film "vet inte vad"

Hahahaha!!
JOBBIG DAG!

Men det var det värt "i natt".... Men inte nu.....

-Festen var rolig!!
Men det blev en kraftig flopp och besvikelse......

Nästa år OM det blir någon kräftskiva,
så kommer vi att kräva anmälningar!!!!!!!!
Inte "vi kommer nog".
För som vi hade engagerat oss och fixat, åsså kom 11 vuxna........
Hade räknat med minst 30 st.
Man hör av sig om man får förhinder, så är det bara!!

Back in bed!
See you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det kan jag hålla med er .

Det gäller tyvärr er också.

Vi väntade att ni skulle höra av er, ang. våran fest. Men det gjorde ni inte. Jag skickade ett antal sms och talade in på telefonsvararen. Men hörde inget mer. vid första datumet så hörde du av dig och skrev att "-vi kommer gärna, ska bara kolla med Daniel så att inte han har något uppbokat".



Men jag hörde inget ifrån er sen. Sen bytte vi datum och jag skickade som sagt ut nya sms, utan gensvar.Och då har ni tre barn som jag hade räknat med.

Med det vill jag säga att alla kan göra fel även ni. Vi hade också gjort oss för.



Hoppas att ni fick det trevligt i allafall. Det fick vi. Vi hade fiskdamm för barnen och gemensamma stationslekar för barn och vuxna. Prisutdelning m.m.



Hoppas att du mår bättre efter festen. Kram från lisa.

2009-08-30 @ 17:38:20
Postat av: lisa

JAg vill bara säga att det gäller er ocskå. Jag hörde inget av er efter andra utskicket som jag gjorde.

Jag talade in på din telefonsvarare och skickade sms.

Efter första så skrev du att du skulle kolla med daniel så att han inte hade planerat något.



Annars så skulle ni komma. Men jag hörde inget mer. Vi hade också gjort oss för och fixat fiskdamm och tävlingar för både barn och vuxna. Genom att de regnade så så såg vi till att alla hade tak över huvvudet. Ni har ju ändå tre barn som jag hade räknat med.

2009-08-30 @ 17:47:35
Postat av: lisa

JAg vill bara säga att det gäller er ocskå. Jag hörde inget av er efter andra utskicket som jag gjorde.

Jag talade in på din telefonsvarare och skickade sms.

Efter första så skrev du att du skulle kolla med daniel så att han inte hade planerat något.



Annars så skulle ni komma. Men jag hörde inget mer. Vi hade också gjort oss för och fixat fiskdamm och tävlingar för både barn och vuxna. Genom att de regnade så så såg vi till att alla hade tak över huvvudet. Ni har ju ändå tre barn som jag hade räknat med.

2009-08-30 @ 17:48:17
Postat av: Kri(S)tina

Trist att det blev så "få" som kom. Men försök att glädjas åt dom som kom mer än sörja dom som inte hörde av sig. Men jag fattar vad du menar, det tar på krafterna att ordna fester. Bra att ni hade kul iaf. Kraam

2009-08-30 @ 18:43:52
Postat av: vera

Hejsan!

Jag känner igen mig i din beskrivning av dagen. Känner mig lite sliten, Trött och huvudvärk, men det får det vara värt:)Jag hade iallafall jättekul och de som inte kom missade en kanonkul fest. Ni hade som sagt verkligen gjort er för med tält, musik och frågeslinga. Tack! Kram från Vera

2009-08-30 @ 20:22:53
Postat av: Sofie

Tycker synd om er att det kom så få!! Förstår din besvikelse, verkligen! :( Dålig stil av folket måste jag säga...



*Kramar*

2009-08-30 @ 20:56:31
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Marie

Trist att så få kom, men som du säger, bättre att ha anmälningsplikt än att bara gissa på vilka som kommer. Men ni verkar haft roligt i alla fall!

2009-08-30 @ 21:20:51
Postat av: Caroline

Lisa: Om du i fortsättningen bara tänker skriva negativa kommentarer här på min blogg, så har jag faktiskt en PRIVAT Mail också. Som bara jag kan läsa. Skulle uppskattas.

Och eftersom ni ändrade datum så var det ju konstigt att ni RÄKNADE med oss....

När jag inte alls hade kommenterat datumet.

Ni tycks ju ha haft skojjigt utan oss. Eller??

(Eftersom jag tyder en viss stark besvikelse)

2009-08-31 @ 09:46:44
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Caroline

Lisa: Och jag vet också om att vi har tre barn......

2009-08-31 @ 09:48:15
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Anita

Anmälningsplikt är bra och kanske att den som ska ha partyt hemma hos sig tar en slant och fixar ALLT som ska vara till festen, då är risken MINIMAL att någon drar sig ur, det ska vara typ sjukdom eller så då men har man varit med och betalat vill man ju vara med och festa också ;-)

Hör man inget av en som är inbjuden på ett kalas/fest får man räkna med att den INTE kommer tycker jag och kommer dom ändå då får dom skylla sig själv om inte maten räcker.

Kram Carro, tycker alltid det är lika roligt hos er vare sig man är inbjuden eller kommer objuden ;-)

2009-08-31 @ 15:36:11
URL: http://akh71.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test