En ledig dag i solen

Tjao!

Dåligt engagemang på inläggen jag gör nu för tiden. Men vadå??!! JAG SKRIVER JU!!!
hAHAHAHA!

Idag har vart en ledig dag.

*I morse var jag ut och red en timme med Helen.

*Och sedan hade Daniel och jag en liten "date" i stan. *fniss

Och efter det så hade jag stämt träff med Camilla och Jenny, för att "coacha" lite kläder på stan.
-TÄNK!! Dom ville ha min hjälp! Hur kul känns inte det? I loved it!!!
Jag hämtade det som jag tyckte dom skulle prova, sedan hängde jag tillbaka. Allt dom egentligen behövde göra var att stå i provhytten.
Och Camilla bjöd på en god Bakad potatis med skagenröra på Charm. MUMS! Tack så mycket!!
DET VAR MYCKET TREVLIGT!

Jag ser verkligen fram emot den 27 Nov brudar!!

DÅ ska ni läsare få se häftiga bilder!!

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test