Längtar efter barnen

ÅHH VAD JAG SAKNAR BARNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har Irma och Mathilda vart borta sedan i Torsdags (egentligen Måndags om man ska räkna in ridlägret).
Men nu är dom äntligen på väg hem ifrån Dalarna.
Dom hade varit på Tomteland idag och gått på "tomteskolan".
Och fick diplom!!

Gry hon åkte till "mommo" igår, när vi åkte på 50-års kalas i Klingsta.
Fastra mi fyllde år!
Siw Hulinder. (det var en riktigt ROLIG fest!!) Kolla in HÄR på min kusin Idas blogg.
Och där ska Gry stanna tills i morgon.
Så ikväll blir det bara m y y y s med stor flickorna!!!
-Jag längtar!!!!
Tror att jag ska hitta på något riktigt mysigt med dom i morgon. Ev gå till skogen och plocka blåbär....

För övrig ser det ut som ett bombnedslag här hemma. Så egentligen behöver inte jag fundera på vad jag ska hitta på....
Men -Who fucking cares!??????!!!
Jag ska skita i det för en gångs skull och bara ha skojjsigt med mina ä l s k a d e !!!!!!

I Fredags sov Daniel, jag och Gry i stugan vid Norrsjön.
Det var riktigt härligt väder!!
Åsså fick vi trevligt besök på kvällen. Så det blev rätt så sent.
Men vadå..(?) Man är ju ung!!! Hahahaha!!

 






(ser ni båten under ytan? :o))


Gry ville leka vid strandkanten. Så då blev det flytväst-tvång. ;o))



 

  
 
-Lite hundskoj också.....

I natt som var så sov vi i brorsans hus.
Det var ju tomt.

Och idag besökte vi pappa igen och hans husbygge ute på Tynderö!!

  

Det kommer att bli kanon fint när det blir klart!!

En söt bild på Gry och bästisen Lilly,
från Stödemarknad i går, Lördags.



See you!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder från Norrsjön!! Tack för en trevlig kväll.



Kram

2009-08-03 @ 22:54:43
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test