Tisdag 4/8

Tänk om det inte var så jobbigt att ändra designen här på bloggen. Då´skulle det ha varit gjort för länge sedan.......

Jag har den senaste tiden vart ganska aktiv på facebook.
Och det är skit kul. M E N en grej som jag saknar, det är ju just att få skriva av sig ibland.
Och då är ju den underbara BLOGGEN räddningen!!!!

Nu tror jag faktiskt att den ska komma igång lika effektivt som före sommaren.
Känner mig "skriv-sugen".
Men de flesta bilder kommer nog att publiseras på Facebook.
Men såklart här också!!
Men det går betydligt fortare att ladda ner bilderna där!!

Fatta att det är Augusti!!
Och jag har hittat kantareller i skogarna!!
DÅ är det höst.....

Jag älskar hösten!!
Om jag bara slapp vintern........

Ha det gott så ses vi i morgon!

Kommentarer
Postat av: MARIA

Jag längtar till vintern:)

2009-08-06 @ 15:56:19
Postat av: Sofie

Ja det är mycket smidigare med facebooks uppladdning av bilder! Vore super om det kunde gå fortare på blogg.se oxå :D

2009-08-06 @ 21:20:17
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

facebook... Det är faktiskt andra gången jag överger det stället. Gillar inte riktigt facebook, men har försökt eftersom man kan hitta så många man nästan glömt bort.



Kantareller är ju så jädra gott! Jag känner ju inte till några bra svampställen här, så det är lite tråkigt. Men jag får väl ta och brassa ner till Hasselaskogarna när höstkantarellerna dyker upp. :-D

Men vintern är ju härlig!!! Schlalom baby! ;-)

2009-08-08 @ 18:22:27
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: mormor

Men älskade ungar ,VART har ni tagit vägen? Ni vet ju att jag klarar inte av att köra bil ,än på ett tag .Kan ju inte hålla i ratten med säkerhet.Men jag vill ju höra av Er NÅN gång. Träffade Matte i dag ,Han sa att det hade gått jättebra med flickorna på husvagnsresan. Det var ju roligt.Kramar mormor

2009-08-08 @ 20:07:40
URL: http:// Saknar ER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test