Besiktning

Åhhhh! Dagen började så bra!!!
Nu känner jag mig trött och less......
Tror att det beror på den där jäkla besiktningen i morgon bitti kl 10.00, som Daniel påminde mig om...
BLÄÄ BLÄ BLÄ!!!!
Jag hatar verkligen att besikta. Och speciellt när jag varje gång dom senaste åren har vetat att bilen inte ska gå igenom.
Men jag måste ju. Så att jag kan köra en månad till på jobbet.

-Jag och bilar....
Dom ska bara gååå!!!!!
Även i -30 graders kyla. *ler

Idag har barnen haft 3 st kompisar här.
Själv har jag pyst omkring i morgonrocken nästan hela dagen. Var bara ut till hästarna i morse....
Senare än vanligt.
Vi sov faktiskt till kl 9.00 i morse. ;o)) Rena lyxet!

I förrgår kväll fick vi främmande av Sofie, Massa och Stefan.
Det var riktigt trevligt.
Hoppas det görs om! ;)

Bye my friend´s!


Kommentarer
Postat av: kerstin ekström

hej carolin gott nytt år 2010 sover du nu eller ha de så gott på de nya året

2010-01-01 @ 02:23:32
Postat av: kerstin ekström

2010-01-01 @ 02:24:45
Postat av: kerstin ekström

gott nytt år 2010 carolin

2010-01-01 @ 02:25:53
Postat av: Caroline

Gott nytt själv Kerstin!!!!

2010-01-01 @ 18:57:53
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test