Ett litet fel...

Åh vad kul att ni skriver till mig! Både nya och gamla läsare!

-Kul Catarina och Kerstin!!

Men jag har ett litet problem med bloggen som jag försöker att fixa.
Man ser inte texten på kommentarerna pga bakgrunden.
JAG kan se dom!
Men NI måste blå-markera kommentarerna för att se dom.
Jag söker lösningen till hur jag ska få vit bakgrund där igen...
Hmmm... Någon som vet??

Tack Lisa för din fina kommentar.
Och Sofie, du hade rätt. Jag skrev fel dag i morse. Hihihi -Lite trött då!

Nu är jag så trött så jag tror jag ska ta och stupa i sängen....
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gå in på designa din blogg. där står det hur man gör.

Kram

2009-12-19 @ 06:33:52
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad fint du fått det! :-D

Jag blir så avis på alla som lyckas.

2009-12-20 @ 18:07:03
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: lisa, barndomskompis

hej har kollat nu igen och jag har vit bakgrund, så jag kan läsa kommentarerna.

Hoppas att du får till din så att du får lättare att läsa.

2009-12-20 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test