Just nu.... Kl 23.30


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jätte fin design!! Stilren och enkel! :)



Men headern "från mitt håll" går utanför ramen på höger sida. Men kanske bara min dator som är knäpp?



KRAM

2009-12-17 @ 08:43:36
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: lisa

Hejsan Carro. Välkommen tillbaka! Vilken snygg design på bloggen !!!



Den var rolig och inbjudande att läsa. Vilka snygga naglar. Den dagen jag gifter mig så kanske jag fixar lösnaglar eller så sparar jag ut mina egna. Vi får se. Ja det vankas mot jul, åh vad mysigt det ska bli i år. Samuel kan öppna sina egna paket och äta julmaten. God Jul till dig och din familj. Många kramar från Lisa.

Vi kanske ses när jag går förbi affären någon dag. Sist jag gick förbi så arbetade inte du :-( Tänkte visa två nya klänningar som jag hade köpt på Rut m. flera. Häftig butik helt i min smak.

2009-12-17 @ 10:44:23
Postat av: Bodil

Gott med rörost jag borde också prova på att fixa till det... Men har aldrig gjort!



Snygg design och du är alltid lika fräch och söt =)



Kramiz

2009-12-17 @ 12:29:28
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: carina

kul att du är tillbaka o skriver, kul att läsa:)

2009-12-17 @ 19:15:15
Postat av: Caroline

Åh vad kul att det blev respons direkt man börja skriva! :)

Nu är bakgrunden bättre va, Sofie? ...eller headern.

Vad roligt Lisa att du har fått en egen butik. ;) Nice de.

Är det DU Carina? Öhman? :)

Tack Bodil!!

2009-12-18 @ 08:52:00
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test