Vår jul -o9

Vi hade en underbar lugn och mysig jul i år!!

Kvällen före julaftonen så jobbade jag till kl 20.00.
Och när jag kom hem så kom svärföräldrarna och firade med oss.
Barnen blev överlyckliga över deras fina klappar,
likaså vi!!
Jag fick ett presentkort på Indiska. Som kommer att komma väl till användning,
när jag ska köpa mitt nya överkast!
Dom fick en konsärbiljett av oss till Buddy Holly!!

 

-Med Brolle. Som utspelar sig på E´on arenan i Mars.
Den skulle jag gärna själv vilja se, Dom säger att det är en grym Show!
;)

På julaftons morgonen kom Pappa och Lena med klappar till barnen!
Det var så roligt att dom kom!!

Kvällen firades med Bror Mathias och hans familj, Maria och Alma. Och mamma så klart!!

God mat (knytis), och riktigt mysigt....

-Åsså kom tomten tillslut....



Idag har mamma och jag vart ute i stallet hela förmiddagen och grejat.
Scott fick ett special sytt täcke av mamma, med Gore tex tyg. Kanon fint!!
Synd att det var ca 20-30 cm för kort..... Men det funkar i kris ;)

Åsså fixade vi ny bostad åt hönan och tuppen!

Anders och Emma kom ner med barnen och drack kaffe mitt på dagen.
Riktigt roligt!!

Och nu är barnen ute och kör skoter med Kusin Maja.
Och Gry sover.

Ikväll ska vi rycka upp oss och åka till Sofie och Massa för
att GRATTA Massa, som fyller år idag.

HA EN GOD FORTSÄTTNIG ALLA MINA LÄSARE!!

KRAAAM


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni verkar haft en härlig jul. Fortsätt & njut av den nu.

God fortsättning på er från oss.

Kram

2009-12-25 @ 22:46:10
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Låter som om ni haft en jättetrevlig och skön jul!

Önskar er en god fortsättning...



Tack också för "pratstunden" i butiken, det är väldigt uppskattat då de man inte känner så väl kommer och säger saker...det värmde!

Julen hos mig blev rätt ok ändå, trots allt....

2009-12-26 @ 11:49:03
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vi ska också åka på Brolle då:)

2009-12-27 @ 17:07:49
Postat av: Caroline

KUUL! Men VEM ska åka på Brolle? Du glömde skriva namnet. ;)

2009-12-27 @ 22:50:29
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test