Brand i Viskan

Usch och FY vad hemskt med elden!
Det brinner för fullt i Viskan. Verkstaden och hela den byggnaden...... (bensinstationen)
Jag och Daniel åkte förbi där och det var Brandbilar och Polisbilar överallt.
 Området var avspärrat.
Stackars stackars Daniels faster som hyr där på övervåningen (och som tydligen inte var hemma).......
Hela DET huset är övertänt.
Tur att hennes dotter hann att få ut hunden!!!!
Och jag hoppas verkligen att husen runt omkring klarar sig!!
Jag "HOPPAS" för alla drabbade, att det ska lösa sig så smärtfritt som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men gud så hemskt!

Det har jag totalt missat.

Fy vad jag tycker synd om de som drabbats.

2009-02-18 @ 21:30:06
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test